Menu

Insert Subiekt nexo wersja na 1 stanowisko

Cechy produktu

  • Producent InsERT 

Opis

Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w nieznacznych i przeciętnych firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby innowacyjnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

Subiekt nexo gwarantuje obsługę wszelkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i efektywne zarządzanie gospodarką magazynową. Ma rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. Wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić nowoczesną ewidencję asortymentu, klientów, maszyn zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

Subiekt to od lat zwykle wybierana poprzez polskich przedsiębiorców firma systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego lubianego programu. Został zaprojektowany ze szczególną trosceą o wygodę użytkownika, dzięki temu prowadzenie biznesu staje się prostsze.

Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego kompletu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:

· pełna obsługa wszelkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;

· pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; samoczynne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;

· rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może posiadać jednostkowy termin realizacji, również wcześniejszy aniżeli termin realizacji całego dokumentu;

· kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;

· kartoteka klientów obejmująca ponadto rodzaju CRM;

· prowadzenie sprężystej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; wartość, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;

· obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;

· kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym konsekwencją (niewykonane);

· rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy typowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej przy pomocy podmiany plików i online (wybrane banki);

· prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;

· rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);

· samoczynna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;

· pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

wymogi systemowe:

  • komputer z procesorem Core2Duo;
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM;
  • system operacyjny Windows XP SP3 lub wyższy (zalecany Windows 7 lub wyższy);
  • system obsługi baz informacji Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 lub wersja wyższa (darmowa edycja Express with Advanced Services albo dowolna wersja pełna).

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.