Menu

Sfera dla Gratyfikant GT

Opis

Sfera dla Gratyfikanta GT jest dodatkiem, który umożliwia powiększanie istniejących możliwości Gratyfikanta GT. Zwiększenia można zrealizować dzięki wykorzystaniu dwóch niezależnych mechanizmów:

  • Udostępnione biblioteki obiektów Gratyfikanta GT - zezwala na to pisanie rozwiązań wykorzystujących wewnętrzne obiekty Gratyfikanta GT; rozwiązania te mogą powstać w Visual Basic for Applications albo w innych językach programowania (np. Microsoft Windows Script, Java Script, Visual C++, Delphi, czy Java ). Rozwiązania, które powstaną dzięki tej funkcjonalności w głównej mierze ułatwią codzienną pracę, zautomatyzują niektóre z wykonywanych czynności i dodadzą mnóstwo nowych możliwości. Przykładem jest integracja z RCP.
  • Mechanizm obsługi skryptów definiujących elementy płacowe - umożliwia tworzenie dowolnie złożonych komponentów płacowych, umożliwiając tym samym np. Uzależnienie tego składnika od zewnętrznych danych. Za pomocą tego mechanizmu wdrożeniowiec albo programista może definiować dowolne komponenty płacowe w postępowej technologii.NET przy pomocy języków: Visual Basic.NET i C#. Zdefiniowane składniki zostaną dołączone listy komponentów płacowych i będą mogły być w łatwy sposób używane w obsłudze kadrowo-płacowej marki.

dzięki temu Sfera dla Gratyfikanta GT staje się komfortowym środowiskiem do tworzenia wyspecjalizowanych rozwiązań.

Sfera dla Gratyfikanta GT jest skierowana do wszelkich użytkowników Gratyfikanta GT, którzy potrzebują jednostkowych rozwiązań, dodatkowych funkcjonalności albo automatyzacji realizowanych prac. Także jeśli konieczne jest złożone definiowanie części płacowych, uwzględniające niestandardowe dane albo korzystające z zewnętrznych informacji, to najlepszym rozwiązaniem jest Sfera dla Gratyfikanta GT.

za pomocą Sfery dla Gratyfikanta GT możliwe jest:

  • umożliwienie współpracy Gratyfikanta GT z różnymi rejestratorami czasu pracy;
  • indywidualne, rozbudowane definiowanie komponentów płacowych
  • ścisłe dostosowanie Gratyfikanta GT do potrzeb klienta, uzależnionych od specyfiki prowadzenia firmy;
  • stworzenie zbiorczych operacji zamiast serii jednorazowych akcji, które w danej firmie realizowane są często i zajmują dużo czasu.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.