Menu

Subiekt nexo PRO 3 st.

Cechy produktu

  • Producent InsERT 

Opis

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w niewielkich i średnich firmach. Jest to zwiększona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności typowego systemu gromadzi sporo dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet niezwykle nietypowe oczekiwania.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Pozwala na nowoczesne nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i uzupełniające. Akcentuje się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO wytwarzano m.in. Widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które upraszczają logistykę zamówień zarówno w przypadku konsumentów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO znamionuje sięobszerniejszą otwartością i elastycznością. Pozwala np. Dodawać pola własne do zróżnicowanych elementów programu oraz własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta osiągalne jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do oryginalnych potrzeb producenta.

Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:

· pełna obsługa wszelkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;

· pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze albo zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;

· rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może posiadać jednostkowy termin realizacji, w dodatku wcześniejszy niżeli termin realizacji całego dokumentu;

· kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;

· kartoteka kupujących obejmująca na dodatek typu CRM;

· prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych kupujących; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;

· obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;

· kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);

· rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej przy pomocy podmiany plików oraz online (wybrane banki);

· prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;

· rozbudowana obsługa sprzętów zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);

· samoczynna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;

· pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

dopełniające rozwiązania dostępne w wersji PRO:

· Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;

· progresywne pola własne do obiektów systemu;

· definiowanie własnych raportów i wydruków;

· korekta kosztu dostaw;

· sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;

· możliwość wykonywania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z najróżniejszych zamówień;

· widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia";

· widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu" oraz „Asortyment na zleceniach" do produktywnej i wydajnej pracy z zamówieniami do dostawców;

· możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróznionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu jednocześnie komplet jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);

· rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;

· możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);

· obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji między elementami z tego samego zbioru;

· obsługa oddziałów producenta (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);

· możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na niemało kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);

· rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);

· sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w chwili zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);

sesje rozliczeniowe – narzędzie do udoskonalonego zarządzania rozliczeniami.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.