Menu

Subiekt nexo PRO Licencja na 3 stanowiska

Cechy produktu

  • Producent InsERT 

Opis

to program wspomagający obsługę sprzedaży w niewiele znaczących i średnich firmach. Jest to zwiększona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności typowego systemu zawiera niemało dodatkowych rozwiązań, które spełnią choćby szczególnie nietypowe kryteria.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Pozwala na progresywne nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Podkreśla się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO wyprodukowano m.in. Widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które usprawniają logistykę zamówień równocześnie w sytuacji konsumentów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO · pełna obsługa wszelkich wariantów dokumentów handlowych i magazynowych;

· pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze albo zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;

· rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może posiadać jednostkowy termin realizacji, ponadto wcześniejszy niżeli termin realizacji całego dokumentu;

· kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;

· kartoteka klientów obejmująca jeszcze rodzaju CRM;

· prowadzenie rozciągliwej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; wartość, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;

· obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;

· kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym wynikiem (niewykonane);

· rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą zamiany plików i online (wybrane banki);

· prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;

· rozbudowana obsługa maszyn zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);

· automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;

· pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

· Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;

· progresywne pola własne do obiektów systemu;

· definiowanie własnych raportów i wydruków;

· korekta kosztu dostaw;

· sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;

· możliwość wykonywania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnorodnych zamówień;

· widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;

· widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do sprawnej i produktywnej pracy z zamówieniami do dostawców;

· możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyznaczonym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu równocześnie zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);

· zwiększone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;

· możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);

· obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić przy pomocy specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;

· obsługa oddziałów producenta (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);

· możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na sporo kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);

· rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);

· sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);

sesje rozliczeniowe – narzędzie do udoskonalonego zarządzania rozliczeniami.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.