Menu

Subiekt Sprint 2

Cechy produktu

  • Producent InsERT S.A 

Opis

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących kupujących detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), jednocześnie w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT albo Subiekt nexo (podmiana informacji o towarach, cenach, kontrahentach itp.) oraz z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał transparentny, instynktowny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została także wzbogacona o szereg nowych możliwości, które gwarantują szybszą obsługę klientów i produktywniejsze zarządzanie sklepem.

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza pozwala na wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja rodzaju „back office", która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. Konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych i konfigurowanie podmiany informacji z systemem handlowym.

Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
  • stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
  • wystawianie wszystkich potrzebnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) i zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
  • obsługa wielu sprzętów zewnętrznych upraszczających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
  • obsługa zróżnicowanych form płatności (gotówka, karta, bon);
  • łatwe i szczególnie szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online", czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
  • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców;
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • identyfikacja towaru przy pomocy czytnika kodów kreskowych, a także rozmaitych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym albo PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. Towar z opakowaniem);
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).


Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży, a także zarządzanie infrastrukturą sprzętową;
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców;
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki;
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, informacji o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu podmiany informacji pomiędzy Subiektem Sprint a systemem handlowym.


Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:

  • nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie;
  • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego;
  • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszelkich stanowisk;
  • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych;
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział filtrowaną listę asortymentową);
  • eliminowanie wszystkich wykorzystanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego;
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu;
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem;
  • uzupełniające zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych pomiędzy sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
  • przefiltrowanie towarów po statusie energiczności (dowolny, dynamiczny, nieaktywny).

Ceny Subiekta Sprint 2:

Dla użytkowników bez dynamicznego abonamentu do Subiekta Sprint, a także dla nowych klientów:

  • licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży: 400 zł netto
  • zwiększenie na kolejne stanowisko sprzedaży: 400 zł netto
Sprzedaż
  • Pełna obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne i uproszczone) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi.
  • Łatwe i bardzo prędkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online", czyli natychmiastowym zapisie do bazy informacji i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej.
  • Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy).
  • Identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych i różnorodnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT).
  • Obsługa ekranów dotykowych.
  • Obsługa asortymentu powiązanego (np. Towar z opakowaniem).
  • Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą.
  • Anulowanie pozycji i całego dokumentu.
  • Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych.
  • W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków prędkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
  • Obsługa rabatów (do pozycji albo całego dokumentu) z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców.Możliwość usuwania zastosowanych rabatów w trakcie sprzedaży.
  • Opcjonalna sprzedaż towarów z ceną otwartą – ustalaną dopiero w momencie sprzedaży (np. Bukiety kwiatów).
  • Sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. Sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru).
  • Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos).
  • Drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych (na urządzeniach udostępniających taką funkcjonalność).
  • Wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji.
  • Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy.
  • Rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe (w tym w walutach obcych), kartą płatniczą, przelewem, ratalne, bony, płatności odroczone.
  • Przyjmowanie płatności gotówkowych w przeróżnych walutach.
  • Wyliczanie reszty do wydania, z wyborem waluty, w jakiej wypłacana jest reszta.
  • Ponowny wydruk ostatnio wystawionego dokumentu.
  • Możliwość pobrania części utargu (wypłaty) podczas pracy sprzedawcy i zasilania stanowiska gotówką (wpłata).
  • Możliwość sprawdzenia przewidywanego stanu gotówki poprzez kasjerów.
  • Opcjonalne zatwierdzanie wykonania niektórych czynności przed ich wykonaniem przez sprzedawców z wyższymi uprawnieniami (np. Bilans otwarcia, stornowanie pozycji).
  • Opcjonalne prowadzenie sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
  • Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach).
  • stosowanie promocji czasowych i cenowych

Zarządzanie sklepem
  • Definiowanie podstawowych danych sklepu, a także ustawień technologicznych.
  • Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży (np. Na stanowisku mięsnym domyślnie ustawianie filtru asortymentu na mięso i wędliny).
  • Opcjonalne przypisywanie ustawień zbiorczo na wszystkie stanowiska.
  • Zarządzanie infrastrukturą sprzętową (urządzeniami zewnętrznymi: drukarki tradycyjne, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych – klawiaturowe oraz RS, wagi, wyświetlacze, inwentaryzatory), a także przypisywanie ich do stanowisk sprzedaży.
  • Przypisywanie wyglądu interfejsu na stanowiskach (klasyczny, dedykowany dla ekranów dotykowych).
  • Definiowanie grup uprawnień personelu jako ról.
  • Zarządzanie personelem z przypisywaniem ról.
  • Definiowanie kursów walut przyjmowanych jako płatności dla dokumentów.
  • Określanie zestawów form płatności dostępnych na stanowiskach.
  • Zarządzanie wzorcami wydruków (graficznymi i tekstowymi).
  • Otwieranie i zamykanie sesji kasjerów.
  • Rozliczanie kasjerów, w tym rozpoczynanie i kończenie sesji kasowych, rozliczanie niedoborów i nadwyżek gotówkowych, a także obrotu opakowaniami.
  • Ewidencjonowanie informacji klientów.
  • Ewidencjonowanie informacji o asortymencie z możliwością ustalania jednostkowych cen per oddział (nadpisywanie cen ustalanych w centrali).
  • Ewidencjonowanie i oglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • Unieważnianie wystawionych dokumentów.
  • Opcjonalne ponowne fiskalizowanie dokumentów.
  • Drukowanie duplikatów dokumentów.
  • Ewidencjonowanie przyjęć towarów z zatwierdzaniem ich, a także obsługą zwrotów.
  • Obsługa przesunięć międzymagazynowych.
  • wykonywanie inwentaryzacji, inwentaryzacji wyrównującej stany magazynowe w oddziale i centrali oraz wystawianie przesortów (dokument wyrównujący stan magazynowy podobnych towarów – np. Jogurtów o innych smakach).
  • Zarządzanie licencjami programu.
  • Archiwizowanie i dearchiwizowanie informacji (z możliwością zabezpieczania hasłem).

Synchronizacja informacji
  • Współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT albo Subiekt nexo).
  • Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego albo scentralizowanego.
  • Import informacji o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, informacji o podmiocie.
  • Synchronizowanie stanów magazynowych.
  • Eksport sprzedaży dokumentów wystawionych w oddziale do systemu handlowego.
  • Opcjonalne grupowanie paragonów m.in. Per osoba wystawiająca również eksport każdego paragonu oddzielnie.
  • Opcjonalne generowanie przychodu wewnętrznego na brakujące stany magazynowe (po stronie systemu handlowego).
  • Eksport dokumentów kasowych powstałych na skutek rozliczenia sesji kasjerów.
  • Definiowanie zadań synchronizacji.
  • Rejestr wykonania synchronizacji ze szczegółowymi opisami wyprodukowanych operacji.
  • Opcjonalne samoczynne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych aniżeli określona ilość dni.
  • Możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych pomiędzy Subiektem Sprint a systemem handlowym.
  • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych pomiędzy sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39.
  • Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.
  • Import definicji promocji z systemu handlowego.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.