Nieważne czy planujesz spędzić czas w bike parku, przeżyć przygodę na singletracku, czy zabrać udział w wyścigu enduro. Absolutnie nowy Intrigue Lt Advanced Pro zapewni Ci wszechstronność regulowanej geometrii ramy, unikatową sprawność kompozytu advanced oraz ultrapłynne działanie zawieszenia maestro, abyś mogła robić to, co umiesz najlepiej. GŁÓWNE KORZYŚCI Trailowa produktywność Lekka rama z kompozytu Advanced ze zintegrowanym systemem przechowywania w dolnej rurze, znamionuje się bardziej płaskim kątem główki ramy co podciąga pewność prowadzenia roweru w technicznym terenie, i obszerniejszym zasięgu ramy (reach), dzięki temu rowerzystka utrzymuje linię przejazdu i kontrolę na zakrętach. 150 mm tylnego zawieszenia Maestro zostało dostrojone przez kobiety, które jeżdżą na rowerach, dla kobiet, które jeżdżą. W połączeniu ze 160 mm skoku przedniej amortyzacji dostajemy pełne zawieszenie. Dostosowywana geometria Nowy flip chip - Maestro 3, zapewnia więcej możliwości regulacji, zezwalając na łatwą zmianę kąta główki, kąta rury podsiodłowej i wysokość suportu na wysokie (High), średnie (Mid) albo niskie (Low) ustawienia w zależności od terenu i preferowanej konfiguracji kół. W przypadku ram o rozmiarach M i L, flip chip zezwala na w dodatku zmianę wymiaru tylnego koła między 27,5 a 29 cali. Mieszana konfiguracja kół Ramy w wymiarach XS i S zostały zaprojektowane wyłącznie do jazdy na mieszanej konfiguracji kół - 29-calowych kołach z przodu i 27,5-calowych z tyłu. Takie ustawienie optymalizuje skok tylnego koła, gwarantując figlarny i zwinny tył, a także prędko toczący się, jednostajny przód. Rowery w rozmiarach M i L zostały wyekwipowane w 29-calowe koła z przodu i z tyłu, z możliwością założenia 27,5-calowego koła z tyłu*. Gwarantuje to dwie unikalne charakterystyki jazdy - szybką i komfortową albo szybką i zwinną. SPECYFIKACJA rozmiary: 29"/27.5": XS, S; 29": M, L Kolor: Raw Carbon/Chrome Rama: kompozyt Advanced (przedni trójkąt i wahacz), 150 mm zawieszenia Maestro, flip chip - Maestro 3, kompatybilność z kołem 27.5" i 29" (tylko wymiar M i L), PF 89.5, oś 12x148, Universal Derailleur Hanger (UDH), zintegrowany schowek w dolnej rurze, max. Wymiar tarczy korbowodu 32t, max. Szerokość opony 2.5" Widelec: Fox 36 Performance Elite, 160mm, GRIP2, Boost, 15x110, Kabolt, tapered, 44mm offset Tylny amortyzator: Fox Float X Performance Elite 185x55, custom tuned for Liv Kierownica: Giant Contact SLR TR35, wznios 20 mm, karbon Chwyty: Liv Tactal Pro Single Lock-On XS i S: 110 mm, M i L: 120mm Wspornik kierownicy: Giant Contact SL, 35mm Wspornik siodła: TranzX, dostosowywany manetką, regulowana długość skoku: XS: skok 120-150mm / 30.9 x 459mm, S: skok 120-150mm / 30.9 x 459mm, M: skok 140-170mm / 30.9 x 499mm, L: skok 140-170mm / 30.9 x 499mm Siodło: Liv Sylvia Pedały: N/A Manetki: SRAM GX Eagle, 1x12 Przerzutka przednia: N/A Przerzutka tylna: SRAM GX Eagle Hamulce: SRAM G2 RSC, hydrauliczne, tarcze SRAM CenterLine [P]200mm, [T]180mm Dźwignie hamulca: SRAM G2 RSC Kaseta/Wolnobieg: SRAM GX Eagle, 10-52 Łańcuch: SRAM GX Mechanizm korbowy: SRAM GX, 30t, linia łańcucha 55mm Środek suportu: SRAM DUB, press fit Obręcze: Giant TRX, szerokość wew. 30mm, Tubeless Ready, hookless, karbon XS i S: [P] 29", [T] 27.5" M i L: [P] 29", [T] 29" Piasty: [P] Giant MTB, łożyska maszynowe, oś przelotowa 15x110mm, tarcza na 6-śrub [T] Giant MTB, łożyska maszynowe, bębenek 3-zapadkowy, oś przelotowa 12x148mm, tarcza na 6-śrub Szprychy: Sapim Laser, [P]28 / [T]28, DBL Opony: [P] Maxxis Minion DHF 29x2.5WT, 3C Max Terra, EXO, TR, tubeless, [T] rozmiar XS i S: Maxxis Dissector 27.5x2.4WT, 3C Max Terra, EXO, TR, tubeless [T] wymiar M i L: Maxxis Dissector 29x2.4WT, 3C Max Terra, EXO, TR, tubeless Dodatki: prowadnica łańcucha MRP AMg V2, komplet bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja), torebka na akcesoria do zintegrowanego schowka w dolnej rurze Waga orientacyjna: -