wygodna geometria połączona ze sprawdzonym osprzętem sprawiają, że KROSS Trans 7.0 nadzwyczajnie nadaje się zarówno do pokonywania długich turystycznych tras, jak i do wydajnego poruszania się w trakcie rutynowych dojazdów do pracy i szkoły. Osprzęt do lekkiego tereniu i miejskiej jazdy KROSS Trans 7.0 wyprodukowano z myślą o tym, żeby sprawiał Ci przyjemność z pokonywania każdego kilometra trasy. Sprawdzony napęd Shimano z 20 przełożeniami zagwarantuje wygodną jazdę w każdym terenie. Tylna przerzutka z grupy Cues to trwała i sprawdzona konstrukcja, która gwarantuje płynną i responsywną zmianę przełożeń niezależnie od warunków na trasie. By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą pokaźniejszą siłę hamowania klasyczne hamulce V-brake. To także dużo pokaźniejsza i staranniejsza modulacja siły hamowania w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych. Idealny do codziennego stosowania Zintegrowane z rowerem oświetlenie ułatwi jazdę po zmroku, a wysokiej jakości siodełko Selle Royal zniewoli Cię komfortem, jaki zaoferuje Ci podczas pokonywania długich tras. Dodatkowo, siodło zostało osadzone na amortyzowanej sztycy, co niweluje drgania powstające podczas jazdy po nierównościach. W rowerze trekkingowym nie mogło zabraknąć solidnego i zrównoważonego bagażnika. Pozwala na on przewożenie potrzebnego ekwipunku i nie będzie problemem montaż na nim dodatkowych sakw. Do kompletu trafił ponadto system pełnych błotników, który zapewnia znakomitą ochronę przed błotem. Technologie Rama KROSS Trans 7.0 została produkowana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium powoduje, iż rower jest niesprężysty i odporny na złamania. Równocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na wytrzymałość malowania i oporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne. Przy projektowaniu ramy postanowiono wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiono, iż rower wygląda estetycznie i schludnie, poprzez co może stanowić perfekcyjny środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki podczas jazdy w terenie. Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 63 mm sprawi,bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast realna będzie jazda bez obaw o kamienie czy korzenie. Blokada znajdująca się w koronie widelca umożliwi łatwiejsze efektywniejsze pokonywanie płaskich odcinków trasy. SPECYFIKACJA Rama i widelec MATERIAŁ RAMY ALUMINIUM PERFORMANCE WIDELEC SR SUNTOUR NEX HLO SKOK WIDELCA 63MM TYLNY AMORTYZATOR BRAK SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK WYKOŃCZENIE LAKIERU kolor RAMY TURKUSOWY Napęd PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO CUES U4010 PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO CUES U6020 MANETKI SHIMANO CUES U6000 KORBA SHIMANO CUES U4010 KORONKI 46T-30T/170MM KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO CUES LG300 ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-39T ilość PRZEŁOŻEŃ 20 SUPORT SHIMANO MT501 ŁAŃCUCH SHIMANO LG500 Koła PIASTA PRZÓD SHIMANO NEXUS 3D37 PIASTA TYŁ SHIMANO TX505 OBRĘCZE ALUMINIUM OPONY SCHWALBE SILENTO 28X1,6 Hamulce HAMULEC PRZÓD SHIMANO MT200 HAMULEC TYŁ SHIMANO MT200 DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO MT201 TARCZE HAMULCOWE SHIMANO RT10 160 TARCZE HAMULCOWE TYŁ SHIMANO RT10 160 komponenty KIEROWNICA ALUMINIUM 640/31,8 WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 90MM/31,8 REG SIODŁO SELLE ROYAL WSPORNIK SIODŁA AMORTYZOWANY 31,6X350MM STERY 1-1/8" CHWYTY KROSS PEDAŁY ALUMINIUM/TWORZYWO