SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 15 DK2 LHSU Power trust ( z rozruchem elektrycznym i samoczynnym ssaniem, długa kolumna (pawęż 563mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (parametry śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
posiadają wytrzymałą przekładnię i unikalny, szczególnie produktywny układ wydechu spalin biegu wstecznego ponadto wspomagający uciąg.
W zestawie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient otrzymuje w dodatku specjalną śrubę uciągową, dedykowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (spore łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Wykorzystanie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% oraz około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to wyśmienite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest na dodatek wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza uzupełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje niezwykle płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika i jego największego obciążenia.
na dodatek,zwiększyć bezpieczeństwo i bezawaryjność, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki proponują niedostępny nigdzie indziej obszerny zestaw wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super efektywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu szczególnie ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyposażone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia specyficzny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi unikatowy komfort pracy oraz sporo innych rozwiązań upraszczających bezproblemową eksploatację.zalety
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najszczególniej zaawansowany humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
niemało ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez dużo lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są wyjątkowo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę bezusterkowości naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, by wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać sporo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 i Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda w głównej mierze ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to stosowny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM stworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest stworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje sporo części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
spektakularne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dostosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko niezwykle lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz sprawny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i prawidłowe osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko korzystne,bardzo dobre, Honda stosuje kilka niepowtarzalnych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST powiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje ponadto znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
konsekwencją tych prac są nad wyraz prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,także te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
śrubami napędowymi (parametry śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
posiadają wytrzymałą przekładnię i unikalny, szczególnie produktywny układ wydechu spalin biegu wstecznego ponadto wspomagający uciąg.
W zestawie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient otrzymuje w dodatku specjalną śrubę uciągową, dedykowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (spore łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Wykorzystanie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% oraz około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to wyśmienite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest na dodatek wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza uzupełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje niezwykle płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika i jego największego obciążenia.
na dodatek,zwiększyć bezpieczeństwo i bezawaryjność, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki proponują niedostępny nigdzie indziej obszerny zestaw wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super efektywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu szczególnie ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyposażone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia specyficzny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi unikatowy komfort pracy oraz sporo innych rozwiązań upraszczających bezproblemową eksploatację.zalety
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny oraz ładowanie akumulatora 12V/12A
- automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w komfortowym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające wykorzystania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed zniszczeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- wygodny uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym lub Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najszczególniej zaawansowany humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
niemało ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez dużo lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są wyjątkowo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę bezusterkowości naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, by wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać sporo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 i Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda w głównej mierze ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to stosowny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM stworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest stworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje sporo części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
spektakularne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dostosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko niezwykle lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz sprawny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i prawidłowe osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko korzystne,bardzo dobre, Honda stosuje kilka niepowtarzalnych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST powiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje ponadto znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
konsekwencją tych prac są nad wyraz prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,także te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?