SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 15 DK2 SHSU Power trust ( z rozruchem elektrycznym i samoczynnym ssaniem, krótka kolumna (pawęż 433mm) ) z idealną 5-letnią opieką gwarancyjną
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (atrybuty śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
posiadają wytrzymałą przekładnię oraz niepowtarzalny, wyjątkowo skuteczny układ wydechu spalin biegu wstecznego w dodatku wspomagający uciąg.
W komplecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient uzyskuje na dodatek specjalną śrubę uciągową, asygnowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (szerokie łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Użycie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15%, a także około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to znakomite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika albo układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie szybkości obrotowej. Układ dolotowy jest ponadto wyposażony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dopełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zagwarantuje wyjątkowo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika i jego największego obciążenia.
ponadto,zwiększyć bezpieczeństwo i niezawodność, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki proponują niedostępny nigdzie indziej obszerny pakiet wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super efektywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu wyjątkowo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie zaopatrzone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia oryginalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi unikatowy komfort pracy i sporo innych rozwiązań usprawniających bezproblemową eksploatację.atuty
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najistotniej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
sporo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Trwałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez dużo lat.
Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są szczególnie wnikliwie sprawdzane. Stanowi to mocną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w pełni oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać niemało sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo kupujący wybierali silniki zaburtowe Honda zwykle ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to optymalny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM tworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest produkowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować rewelacyjne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych szerokiej mocy, Honda wykorzystuje mnóstwo części niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
spektakularne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dopasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie popularny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo wydajny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz korzystne osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko korzystne,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka oryginalnych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje jeszcze znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
rezultatem tych prac są niezwykle prędkie, ekonomiczne, ciche i organiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,w dodatku te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (atrybuty śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
posiadają wytrzymałą przekładnię oraz niepowtarzalny, wyjątkowo skuteczny układ wydechu spalin biegu wstecznego w dodatku wspomagający uciąg.
W komplecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient uzyskuje na dodatek specjalną śrubę uciągową, asygnowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (szerokie łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Użycie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15%, a także około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to znakomite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika albo układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie szybkości obrotowej. Układ dolotowy jest ponadto wyposażony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dopełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zagwarantuje wyjątkowo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika i jego największego obciążenia.
ponadto,zwiększyć bezpieczeństwo i niezawodność, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki proponują niedostępny nigdzie indziej obszerny pakiet wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super efektywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu wyjątkowo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie zaopatrzone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia oryginalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi unikatowy komfort pracy i sporo innych rozwiązań usprawniających bezproblemową eksploatację.atuty
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny oraz ładowanie akumulatora 12V/12A
- automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające wykorzystania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- wygodny uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym lub Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najistotniej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
sporo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Trwałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez dużo lat.
Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są szczególnie wnikliwie sprawdzane. Stanowi to mocną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w pełni oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać niemało sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo kupujący wybierali silniki zaburtowe Honda zwykle ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to optymalny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM tworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest produkowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować rewelacyjne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych szerokiej mocy, Honda wykorzystuje mnóstwo części niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
spektakularne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dopasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie popularny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo wydajny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz korzystne osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko korzystne,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka oryginalnych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje jeszcze znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
rezultatem tych prac są niezwykle prędkie, ekonomiczne, ciche i organiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,w dodatku te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?