SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 15 DK2 SHSU ( z rozruchem elektrycznym i samoczynnym ssaniem, krótka kolumna (pawęż 433mm) ) z perfekcyjną 5-letnią opieką gwarancyjną
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to świetne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz wziąć rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika albo układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku podwyższać silnik albo regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz także możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest też wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dopełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje wyjątkowo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
dodatkowo,powiększyć bezpieczeństwo i niezawodność, silniki te są zaopatrzone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury, a także obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki proponują niedostępny nigdzie indziej obszerny zestaw wyposażenia dopełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super wydajną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu bardzo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyposażone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia niepowtarzalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który gwarantuje silnikowi nieszablonowy komfort pracy, a także mnóstwo innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.zalety
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najmocniej zaawansowany humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Trwałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez niemało lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są niezwykle wnikliwie sprawdzane. Stanowi to mocną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, by wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie przełomowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać niemało sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda w głównej mierze ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego momentalnie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to słuszny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wykonane są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, przejrzyj jak jest produkowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować nieprzeciętne, naturalne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych pokaźnej mocy, Honda wykorzystuje dużo części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
spektakularne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie produktywny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz prawidłowe osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,niezwykle korzystne, Honda stosuje kilka specyficznych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST powiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje ponadto znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są nad wyraz prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,na dodatek te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to świetne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz wziąć rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika albo układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku podwyższać silnik albo regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz także możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest też wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dopełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje wyjątkowo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
dodatkowo,powiększyć bezpieczeństwo i niezawodność, silniki te są zaopatrzone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury, a także obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki proponują niedostępny nigdzie indziej obszerny zestaw wyposażenia dopełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super wydajną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu bardzo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyposażone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia niepowtarzalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który gwarantuje silnikowi nieszablonowy komfort pracy, a także mnóstwo innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.zalety
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny i ładowanie akumulatora 12V/12A
- samoczynne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające zastosowania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- kontroluje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- wygodny uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym lub Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najmocniej zaawansowany humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Trwałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez niemało lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są niezwykle wnikliwie sprawdzane. Stanowi to mocną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, by wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie przełomowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać niemało sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda w głównej mierze ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego momentalnie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to słuszny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wykonane są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, przejrzyj jak jest produkowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować nieprzeciętne, naturalne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych pokaźnej mocy, Honda wykorzystuje dużo części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
spektakularne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie produktywny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz prawidłowe osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,niezwykle korzystne, Honda stosuje kilka specyficznych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST powiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje ponadto znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są nad wyraz prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,na dodatek te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?