SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 15 DK2 SRU Power trust ( z rozruchem elektrycznym, manetka i samoczynnym ssaniem, krótka kolumna (pawęż 433mm) ) z znakomitą 5-letnią opieką gwarancyjną
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to wyśmienite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest także wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza uzupełniającą dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zagwarantuje bardzo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
ponadto,zwiększyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są zaopatrzone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury, a także obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej wielki zestaw wyposażenia dodatkowego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super wydajną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu szczególnie ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyekwipowane w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia specyficzny, wahadłowy system niwelacji drgań, który gwarantuje silnikowi wyjątkowy komfort pracy i dużo innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.zalety
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie niezawodny?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Odporność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez niemało lat.
Honda wyjątkowo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są wyjątkowo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w pełni oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać dużo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda przeważnie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to stosowny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytworzone są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wytworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych obszernej mocy, Honda wykorzystuje sporo komponentów bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dopasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś niezwykle skuteczny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz prawidłowe osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,wyjątkowo korzystne, Honda stosuje kilka niepowtarzalnych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
skutkiem tych prac są szczególnie szybkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,ponadto te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to wyśmienite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest także wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza uzupełniającą dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zagwarantuje bardzo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
ponadto,zwiększyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są zaopatrzone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury, a także obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej wielki zestaw wyposażenia dodatkowego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super wydajną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu szczególnie ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyekwipowane w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia specyficzny, wahadłowy system niwelacji drgań, który gwarantuje silnikowi wyjątkowy komfort pracy i dużo innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.zalety
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny i ładowanie akumulatora 12V/12A
- automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające wykorzystania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- pilnuje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- wygodny uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym albo Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie niezawodny?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Odporność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez niemało lat.
Honda wyjątkowo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są wyjątkowo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w pełni oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać dużo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda przeważnie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to stosowny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytworzone są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wytworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych obszernej mocy, Honda wykorzystuje sporo komponentów bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dopasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś niezwykle skuteczny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz prawidłowe osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,wyjątkowo korzystne, Honda stosuje kilka niepowtarzalnych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
skutkiem tych prac są szczególnie szybkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,ponadto te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?