SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 2,3 SCHU z znakomitą 5-letnią opieką gwarancyjną
BF2,3 to najmniejszy oraz najlżejszy, kompaktowy silnik czterosuwowy stosowany do napędu niewielkich łodzi i pontonów, żaden inny nie jest, aż tak prosty w obsłudze. Jeżeli niejednokrotnie zmieniasz łowiska lub po wyprawie chcesz wziąć silnik do domu, chwyć go jedną rękę, przenieś bez wysiłku i włóż do bagażnika samochodu. A kiedy po wyprawie dotrzesz do domu - bądź spokojny, bo możesz posiadać najdłuższą gwarancję. Bezgranicznie prostywprowadzili sporo ulepszeń w systemie spalania, tak aby ten niepokaźny silnik dysponował pokaźniejszą mocą przy zachowaniu niskiej wagi. Na skutek czego silnik ma najkorzystniejszy stosunek mocy do masy w swojej klasie.Sterujesz bez najmniejszego wysiłkuUstalasz kurs, regulujesz szybkości i kierunek nie odrywając ręki od rumpla sterowego. BF2.3 to najmniejszy i jedyny silnik z dostępnych na rynku z biegiem neutralnym, który załącza się samoczynnie po dodaniu gazu.Lżej pod każdym względemBF2.3 jest tak lekki jak kiedyś drobne silniki 2-suwowe. Przy zachowaniu nieznacznej wagi oferuje jednak więcej komfortu i jest wyraźnie prostszy w obsłudze. Wyposażony w zintegrowany zbiornik paliwa o objętości 1 litra potrafi pracować około godziny na pełnym gazie, a gdy delikatniej obchodzisz się z przepustnicą możesz płynąć nawet ponad dwie godziny na tym jednym zbiorniku paliwa.Główne zalety tego silnika to:
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na firmę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najistotniej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
sporo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Odporność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez sporo lat.
Honda wyjątkowo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są nad wyraz wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać sporo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 i Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach naturalnych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytwarzane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wytwarzany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować znakomite, naturalne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych wielkiej mocy, Honda wykorzystuje mnóstwo komponentów bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
atrakcyjne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo popularny slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie sprawny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i korzystne osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,nad wyraz korzystne, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje jeszcze znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
efektem tych prac są niezwykle prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin,też te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
BF2,3 to najmniejszy oraz najlżejszy, kompaktowy silnik czterosuwowy stosowany do napędu niewielkich łodzi i pontonów, żaden inny nie jest, aż tak prosty w obsłudze. Jeżeli niejednokrotnie zmieniasz łowiska lub po wyprawie chcesz wziąć silnik do domu, chwyć go jedną rękę, przenieś bez wysiłku i włóż do bagażnika samochodu. A kiedy po wyprawie dotrzesz do domu - bądź spokojny, bo możesz posiadać najdłuższą gwarancję. Bezgranicznie prostywprowadzili sporo ulepszeń w systemie spalania, tak aby ten niepokaźny silnik dysponował pokaźniejszą mocą przy zachowaniu niskiej wagi. Na skutek czego silnik ma najkorzystniejszy stosunek mocy do masy w swojej klasie.Sterujesz bez najmniejszego wysiłkuUstalasz kurs, regulujesz szybkości i kierunek nie odrywając ręki od rumpla sterowego. BF2.3 to najmniejszy i jedyny silnik z dostępnych na rynku z biegiem neutralnym, który załącza się samoczynnie po dodaniu gazu.Lżej pod każdym względemBF2.3 jest tak lekki jak kiedyś drobne silniki 2-suwowe. Przy zachowaniu nieznacznej wagi oferuje jednak więcej komfortu i jest wyraźnie prostszy w obsłudze. Wyposażony w zintegrowany zbiornik paliwa o objętości 1 litra potrafi pracować około godziny na pełnym gazie, a gdy delikatniej obchodzisz się z przepustnicą możesz płynąć nawet ponad dwie godziny na tym jednym zbiorniku paliwa.Główne zalety tego silnika to:
- Łatwy do przenoszenia dzięki poręcznym uchwytom
- Kolumna obraca się w zakresie 360 stopni - wystarczy przełożyć rumpel i już pływamy do tyłu:)
- oporny jak żaden inny na uszkodzenia podczas eksploatacji
- wbudowany zbiornik paliwa o objętości 1 litra
- Chłodzony powietrzem: ultra-lekki i przystępny w obsłudze
- Metalowe mocowania do pawęży z możliwością założenia kłódki-zabezpiecza przed chętnymi na cudzą własność
- Tłumik dolotowy zaimplementowany w kolumnę obniża hałas
- Specjalne kilkustopniowe ustawienie do pływania na płytkiej wodzie (trymowania)
- Manetka gazu umieszczona na rumplu sterowym z możliwością ustawienia przepustnicy gazu w dowolnej pozycji, a samoczynne sprzęgło uruchamia śrubę dopiero po dodaniu gazu
- Awaryjny wyłącznik zapłonu z linką bezpieczeństwa (tzw. Zrywka)
- 3 łopatkowa śruba z wytrzymałego tworzywa
- A jeśli zdarzy się przygoda pod ręką masz 2 kliny i zabezpieczenia:)
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na firmę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najistotniej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
sporo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Odporność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez sporo lat.
Honda wyjątkowo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są nad wyraz wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać sporo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 i Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach naturalnych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytwarzane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wytwarzany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować znakomite, naturalne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych wielkiej mocy, Honda wykorzystuje mnóstwo komponentów bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
atrakcyjne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo popularny slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie sprawny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i korzystne osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,nad wyraz korzystne, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje jeszcze znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
efektem tych prac są niezwykle prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin,też te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?