SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 20 DK2 LHSU ( z rozruchem elektrycznym i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 563mm)) z wspaniałą 5-letnią opieką gwarancyjną
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to świetne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik albo regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz również możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest także zaopatrzony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dodatkową dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje bardzo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika oraz jego największego obciążenia.
w dodatku,rozszerzyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury oraz obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej pokaźny komplet wyposażenia dodatkowego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super skuteczną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu bardzo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyposażone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia oryginalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi wyjątkowy komfort pracy oraz sporo innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.atuty
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, progresywne silniki odrzutowe czy chociażby najszczególniej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Trwałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez mnóstwo lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie przełomowe rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać dużo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach naturalnych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo kupujący wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to słuszny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytwarzane są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest produkowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować nieprzeciętne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych sporej mocy, Honda wykorzystuje mnóstwo komponentów bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie skuteczny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa, a także korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,wyjątkowo korzystne, Honda stosuje kilka specyficznych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje także znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
rezultatem tych prac są niezwykle prędkie, ekonomiczne, ciche i organiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,także te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to świetne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik albo regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz również możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest także zaopatrzony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dodatkową dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje bardzo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika oraz jego największego obciążenia.
w dodatku,rozszerzyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury oraz obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej pokaźny komplet wyposażenia dodatkowego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super skuteczną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu bardzo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyposażone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia oryginalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi wyjątkowy komfort pracy oraz sporo innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.atuty
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny, a także ładowanie akumulatora 12V/12A
- automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w komfortowym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające użycia narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- nadzoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed zniszczeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- komfortowy uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym lub Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, progresywne silniki odrzutowe czy chociażby najszczególniej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Trwałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez mnóstwo lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie przełomowe rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać dużo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach naturalnych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo kupujący wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to słuszny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytwarzane są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest produkowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować nieprzeciętne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych sporej mocy, Honda wykorzystuje mnóstwo komponentów bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie skuteczny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa, a także korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,wyjątkowo korzystne, Honda stosuje kilka specyficznych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje także znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
rezultatem tych prac są niezwykle prędkie, ekonomiczne, ciche i organiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,także te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?