SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 20 DK2 LHU Power trust ( długa kolumna (pawęż 563mm) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (atrybuty śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
mają wytrzymałą przekładnię oraz unikalny, nad wyraz sprawny układ wydechu spalin biegu wstecznego na dodatek wspomagający uciąg.
W komplecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient uzyskuje w dodatku specjalną śrubę uciągową, przeznaczoną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (szerokie łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Zastosowanie śrub Power Trust sprawia przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% i około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to wspaniałe rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika albo układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku wznosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz także możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie szybkości obrotowej. Układ dolotowy jest dodatkowo wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dodatkową dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zagwarantuje niezwykle płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
dodatkowo,zwiększyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury oraz obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej duży komplet wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super wydajną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt lub elektryczny power&tilt. Do napędu wyjątkowo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyekwipowane w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia specyficzny, wahadłowy system niwelacji drgań, który gwarantuje silnikowi unikatowy komfort pracy i sporo innych rozwiązań upraszczających bezproblemową eksploatację.zalety
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najmocniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
dużo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez dużo lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać niemało sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach naturalnych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda na ogół ze względu na bezusterkowość, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego ekspresowo nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to optymalny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM stworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest tworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować nadzwyczajne, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych szerokiej mocy, Honda wykorzystuje niemało części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
atrakcyjne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie wydajny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i dobre osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko korzystne,niezwykle dobre, Honda stosuje kilka specyficznych, zastrzeżonych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje w dodatku znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
skutkiem tych prac są niezwykle prędkie, ekonomiczne, ciche i organiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,dodatkowo te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (atrybuty śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
mają wytrzymałą przekładnię oraz unikalny, nad wyraz sprawny układ wydechu spalin biegu wstecznego na dodatek wspomagający uciąg.
W komplecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient uzyskuje w dodatku specjalną śrubę uciągową, przeznaczoną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (szerokie łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Zastosowanie śrub Power Trust sprawia przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% i około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to wspaniałe rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika albo układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku wznosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz także możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie szybkości obrotowej. Układ dolotowy jest dodatkowo wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dodatkową dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zagwarantuje niezwykle płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
dodatkowo,zwiększyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury oraz obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej duży komplet wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super wydajną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt lub elektryczny power&tilt. Do napędu wyjątkowo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyekwipowane w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia specyficzny, wahadłowy system niwelacji drgań, który gwarantuje silnikowi unikatowy komfort pracy i sporo innych rozwiązań upraszczających bezproblemową eksploatację.zalety
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny oraz ładowanie akumulatora 12V/12A
- automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające zastosowania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- pilnuje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed zniszczeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne albo z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- komfortowy uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym albo Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najmocniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezawaryjny?
dużo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez dużo lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać niemało sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach naturalnych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda na ogół ze względu na bezusterkowość, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego ekspresowo nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to optymalny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM stworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest tworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować nadzwyczajne, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych szerokiej mocy, Honda wykorzystuje niemało części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
atrakcyjne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie wydajny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i dobre osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko korzystne,niezwykle dobre, Honda stosuje kilka specyficznych, zastrzeżonych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje w dodatku znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
skutkiem tych prac są niezwykle prędkie, ekonomiczne, ciche i organiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,dodatkowo te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?