SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 20 DK2 LRTU Power trust ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i samoczynnym ssaniem, długa kolumna (pawęż 563mm) ) z wyśmienitą 5-letnią opieką gwarancyjną
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (atrybuty śrub podano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
posiadają wytrzymałą przekładnię oraz oryginalny, bardzo wydajny układ wydechu spalin biegu wstecznego na dodatek wspomagający uciąg.
W pakiecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient otrzymuje ponadto specjalną śrubę uciągową, dedykowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (znaczne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Zastosowanie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% oraz około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to wyśmienite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz wziąć rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku wznosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz również możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie szybkości obrotowej. Układ dolotowy jest ponadto wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dopełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje niezwykle płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
dodatkowo,zwiększyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są wyekwipowane w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej szeroki komplet wyposażenia dopełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super efektywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu nad wyraz ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyposażone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia niepowtarzalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi wyjątkowy komfort pracy, a także niemało innych rozwiązań upraszczających bezproblemową eksploatację.atuty
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
sporo ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Odporność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez niemało lat.
Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są nad wyraz wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać niemało sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda na ogół ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego ekspresowo nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to stosowny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM stworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, przejrzyj jak jest wyprodukowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować świetne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych obfitej mocy, Honda wykorzystuje sporo części bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
ładne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie skuteczny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz prawidłowe osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka unikalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje jeszcze znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
rezultatem tych prac są szczególnie szybkie, ekonomiczne, ciche i organiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,ponadto te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (atrybuty śrub podano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
posiadają wytrzymałą przekładnię oraz oryginalny, bardzo wydajny układ wydechu spalin biegu wstecznego na dodatek wspomagający uciąg.
W pakiecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient otrzymuje ponadto specjalną śrubę uciągową, dedykowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (znaczne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Zastosowanie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% oraz około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to wyśmienite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz wziąć rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku wznosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz również możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie szybkości obrotowej. Układ dolotowy jest ponadto wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dopełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje niezwykle płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
dodatkowo,zwiększyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są wyekwipowane w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej szeroki komplet wyposażenia dopełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super efektywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu nad wyraz ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyposażone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia niepowtarzalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi wyjątkowy komfort pracy, a także niemało innych rozwiązań upraszczających bezproblemową eksploatację.atuty
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny, a także ładowanie akumulatora 12V/12A
- automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające zastosowania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- obserwuje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed zniszczeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- komfortowy uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym albo Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, postępowe silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
sporo ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Odporność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez niemało lat.
Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są nad wyraz wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać niemało sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda na ogół ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego ekspresowo nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to stosowny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM stworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, przejrzyj jak jest wyprodukowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować świetne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych obfitej mocy, Honda wykorzystuje sporo części bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
ładne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie skuteczny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz prawidłowe osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka unikalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje jeszcze znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
rezultatem tych prac są szczególnie szybkie, ekonomiczne, ciche i organiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,ponadto te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?