SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 20 DK2 LRTU ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i samoczynnym ssaniem, długa kolumna (pawęż 563mm) ) z idealną 5-letnią opieką gwarancyjną
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to świetne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika albo układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku podnosić silnik albo regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz także możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest też zaopatrzony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dopełniającą dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje szczególnie płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika oraz jego największego obciążenia.
dodatkowo,powiększyć bezpieczeństwo i niezawodność, silniki te są zaopatrzone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej znaczny zestaw wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super produktywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt lub elektryczny power&tilt. Do napędu wyjątkowo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie zaopatrzone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi wyjątkowy komfort pracy, a także mnóstwo innych rozwiązań upraszczających bezproblemową eksploatację.atuty
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, progresywne silniki odrzutowe czy chociażby najistotniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
sporo ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez mnóstwo lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są szczególnie wnikliwie sprawdzane. Stanowi to mocną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać sporo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda przeważnie ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego ekspresowo nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to optymalny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wyprodukowane są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wytwarzany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować genialne, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych pokaźnej mocy, Honda wykorzystuje sporo elementów bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
piękne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dopasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz wydajny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i prawidłowe osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,bardzo prawidłowe, Honda stosuje kilka specyficznych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,dodatkowo te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to świetne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika albo układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku podnosić silnik albo regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz także możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest też zaopatrzony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dopełniającą dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje szczególnie płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika oraz jego największego obciążenia.
dodatkowo,powiększyć bezpieczeństwo i niezawodność, silniki te są zaopatrzone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej znaczny zestaw wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super produktywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt lub elektryczny power&tilt. Do napędu wyjątkowo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie zaopatrzone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi wyjątkowy komfort pracy, a także mnóstwo innych rozwiązań upraszczających bezproblemową eksploatację.atuty
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny, a także ładowanie akumulatora 12V/12A
- automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w komfortowym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające zastosowania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- kontroluje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed zniszczeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- komfortowy uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym albo Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, progresywne silniki odrzutowe czy chociażby najistotniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
sporo ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez mnóstwo lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są szczególnie wnikliwie sprawdzane. Stanowi to mocną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać sporo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda przeważnie ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego ekspresowo nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to optymalny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wyprodukowane są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wytwarzany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezawaryjność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować genialne, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych pokaźnej mocy, Honda wykorzystuje sporo elementów bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
piękne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dopasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz wydajny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i prawidłowe osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko prawidłowe,bardzo prawidłowe, Honda stosuje kilka specyficznych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,dodatkowo te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?