SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 20 DK2 LRU Power trust ( z rozruchem elektrycznym, manetka i samoczynnym ssaniem,długa kolumna (pawęż 563mm) ) z rewelacyjną 5-letnią opieką gwarancyjną
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (atrybuty śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
posiadają wytrzymałą przekładnię i oryginalny, bardzo efektywny układ wydechu spalin biegu wstecznego na dodatek wspomagający uciąg.
W komplecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient dostaje w dodatku specjalną śrubę uciągową, asygnowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (znaczne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Zastosowanie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% oraz około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to nadzwyczajne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku podwyższać silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz także możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie szybkości obrotowej. Układ dolotowy jest jeszcze zaopatrzony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dodatkową dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje wyjątkowo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika i jego największego obciążenia.
ponadto,powiększyć bezpieczeństwo i niezawodność, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej wielki zestaw wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super efektywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt lub elektryczny power&tilt. Do napędu nad wyraz ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyekwipowane w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi unikatowy komfort pracy i niemało innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.mocne strony
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najmocniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
niemało ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez dużo lat.
Honda nad wyraz długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są szczególnie wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?w pełni oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać dużo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 i Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda typowo ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego prędko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wykonane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest wytworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować rewelacyjne, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych pokaźnej mocy, Honda wykorzystuje niemało elementów bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
atrakcyjne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dostosowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie skuteczny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i dobre osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka unikalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST powiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje ponadto znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
rezultatem tych prac są bardzo prędkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,w dodatku te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (atrybuty śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
posiadają wytrzymałą przekładnię i oryginalny, bardzo efektywny układ wydechu spalin biegu wstecznego na dodatek wspomagający uciąg.
W komplecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient dostaje w dodatku specjalną śrubę uciągową, asygnowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (znaczne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Zastosowanie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% oraz około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to nadzwyczajne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku podwyższać silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz także możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie szybkości obrotowej. Układ dolotowy jest jeszcze zaopatrzony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dodatkową dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to gwarantuje wyjątkowo płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika i jego największego obciążenia.
ponadto,powiększyć bezpieczeństwo i niezawodność, silniki te są wyposażone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej wielki zestaw wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super efektywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt lub elektryczny power&tilt. Do napędu nad wyraz ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie wyekwipowane w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zapewnia silnikowi unikatowy komfort pracy i niemało innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.mocne strony
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny i ładowanie akumulatora 12V/12A
- samoczynne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające wykorzystania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- nadzoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne albo z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- komfortowy uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym albo Power&Tiltem
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najmocniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
niemało ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez dużo lat.
Honda nad wyraz długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są szczególnie wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?w pełni oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać dużo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 i Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda typowo ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego prędko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wykonane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest wytworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować rewelacyjne, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych pokaźnej mocy, Honda wykorzystuje niemało elementów bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
atrakcyjne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dostosowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko szczególnie lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś szczególnie skuteczny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i dobre osiągi silników. Najkorzystniejszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka unikalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST powiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje ponadto znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
rezultatem tych prac są bardzo prędkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,w dodatku te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?