SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 20 DK2 SHSU Power trust ( z rozruchem elektrycznym i automatycznym ssaniem, krótka kolumna (pawęż 433mm)) z wyśmienitą 5-letnią opieką gwarancyjną
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (parametry śrub podano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
mają wytrzymałą przekładnię, a także oryginalny, nad wyraz wydajny układ wydechu spalin biegu wstecznego ponadto wspomagający uciąg.
W zestawie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient dostaje na dodatek specjalną śrubę uciągową, przeznaczoną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (pokaźne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Zastosowanie śrub Power Trust sprawia przyrost siły uciągu w przód o ok. 15%, a także około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to znakomite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz wziąć rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku podnosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest jeszcze wyposażony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza uzupełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zagwarantuje nad wyraz płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika oraz jego największego obciążenia.
ponadto,zwiększyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są zaopatrzone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej wielki zestaw wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super wydajną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu wyjątkowo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie zaopatrzone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia oryginalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zagwarantuje silnikowi nieszablonowy komfort pracy, a także mnóstwo innych rozwiązań usprawniających bezproblemową eksploatację.atuty
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
dużo ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez sporo lat.
Honda wyjątkowo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są nad wyraz wnikliwie sprawdzane. Stanowi to konkretną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, by wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie przełomowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać mnóstwo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda typowo ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego momentalnie nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wykonane są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest wytwarzany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować genialne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych pokaźnej mocy, Honda wykorzystuje dużo komponentów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo popularny slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz skuteczny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa, a także korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,bardzo prawidłowe, Honda stosuje kilka specyficznych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje ponadto znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
efektem tych prac są wyjątkowo prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O progresywniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,dodatkowo te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (parametry śrub podano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
mają wytrzymałą przekładnię, a także oryginalny, nad wyraz wydajny układ wydechu spalin biegu wstecznego ponadto wspomagający uciąg.
W zestawie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient dostaje na dodatek specjalną śrubę uciągową, przeznaczoną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (pokaźne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Zastosowanie śrub Power Trust sprawia przyrost siły uciągu w przód o ok. 15%, a także około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy przeciętnych silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to znakomite rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz wziąć rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku podnosić silnik lub regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych szybkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest jeszcze wyposażony w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza uzupełniającą dawkę paliwa w momencie gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zagwarantuje nad wyraz płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika oraz jego największego obciążenia.
ponadto,zwiększyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są zaopatrzone w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki oferują niedostępny nigdzie indziej wielki zestaw wyposażenia uzupełniającego, tj. Przedłużony, komfortowy rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, automatyczne ssanie, super wydajną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt albo elektryczny power&tilt. Do napędu wyjątkowo ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie zaopatrzone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia oryginalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zagwarantuje silnikowi nieszablonowy komfort pracy, a także mnóstwo innych rozwiązań usprawniających bezproblemową eksploatację.atuty
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny, a także ładowanie akumulatora 12V/12A
- samoczynne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające wykorzystania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- nadzoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed zniszczeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne albo z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- wygodny uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym albo Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
dużo ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 poprzez sporo lat.
Honda wyjątkowo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są nad wyraz wnikliwie sprawdzane. Stanowi to konkretną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w całości oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, by wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie przełomowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać mnóstwo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda typowo ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego momentalnie nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wykonane są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest wytwarzany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować genialne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych pokaźnej mocy, Honda wykorzystuje dużo komponentów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo popularny slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz skuteczny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa, a także korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,bardzo prawidłowe, Honda stosuje kilka specyficznych, opatentowanych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje ponadto znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
efektem tych prac są wyjątkowo prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O progresywniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,dodatkowo te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?