SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 20 DK2 SRTU Power trust ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i samoczynnym ssaniem, krótka kolumna (pawęż 433mm) ) z wspaniałą 5-letnią opieką gwarancyjną
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (parametry śrub podano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
mają wytrzymałą przekładnię i specyficzny, szczególnie skuteczny układ wydechu spalin biegu wstecznego ponadto wspomagający uciąg.
W komplecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient dostaje na dodatek specjalną śrubę uciągową, dedykowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (znaczne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Użycie śrub Power Trust sprawia przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% oraz około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to perfekcyjne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik albo regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest też wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dodatkową dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zapewnia nad wyraz płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
dodatkowo,rozszerzyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są wyekwipowane w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki proponują niedostępny nigdzie indziej szeroki komplet wyposażenia dodatkowego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super produktywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt lub elektryczny power&tilt. Do napędu nad wyraz ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie zaopatrzone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zagwarantuje silnikowi nieszablonowy komfort pracy, a także niemało innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.atuty
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najistotniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Odporność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez niemało lat.
Honda wyjątkowo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są szczególnie wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać mnóstwo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda z zasady ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest wytworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować rewelacyjne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych sporej mocy, Honda wykorzystuje dużo części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
spektakularne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dopasowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko nad wyraz modny slogan. W praktyce oznacza zaś wyjątkowo efektywny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko korzystne,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka unikalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST powiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O innowacyjniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (parametry śrub podano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
mają wytrzymałą przekładnię i specyficzny, szczególnie skuteczny układ wydechu spalin biegu wstecznego ponadto wspomagający uciąg.
W komplecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient dostaje na dodatek specjalną śrubę uciągową, dedykowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (znaczne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Użycie śrub Power Trust sprawia przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% oraz około 60% przy biegu wstecznym.
Jeśli zabawę traktujesz serio...
Dzięki tej parze silników Honda wprowadza tyle innowacji do klasy średnich silników, ile na próżno szukać u konkurencji. BF20 i BF15 to perfekcyjne rozwiązanie dla większości łódek, żaglówek pontonów czy niewielkich łodzi. Wreszcie możesz zabrać rodzinę i naprawdę rozchlapać trochę wody.
Wszechstronność BF20 i BF15 to silniki z opcją siłownika gazowego wspomagającego unoszenie silnika lub układem Power Tilt. Jeżeli tylko chcesz, możesz bez wysiłku unosić silnik albo regulować zdalnie jego pochylenie wpływając na płytką wodę. Masz też możliwość poprawić osiągi łodzi przy wyższych prędkościach.
Innowacja w przyspieszaniu
Sterowany mikroprocesorowo układ zapłonu PGM-IG optymalizuje czasy w całym zakresie prędkości obrotowej. Układ dolotowy jest też wyekwipowany w specjalną pompę przyspieszającą, która dostarcza dodatkową dawkę paliwa w chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy gazu. Rozwiązanie to zapewnia nad wyraz płynne przyspieszenie począwszy od najniższych obrotów silnika, a także jego największego obciążenia.
dodatkowo,rozszerzyć bezpieczeństwo i bezusterkowość, silniki te są wyekwipowane w elektroniczne monitorowanie ciśnienia oleju, temperatury i obrotów maksymalnych.
Wielofunkcyjne
Obydwa te silniki proponują niedostępny nigdzie indziej szeroki komplet wyposażenia dodatkowego, tj. Przedłużony, wygodny rumpel czy zdalne sterowanie, elektryczny i ręczny rozrusznik, samoczynne ssanie, super produktywną, wielopolowy układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia, gazowy tilt lub elektryczny power&tilt. Do napędu nad wyraz ciężkich łodzi silniki te mogą być opcjonalnie zaopatrzone w specjalną, super uciągową, 4 łopatową śrubę napędową Power Thrust. Oprócz rozbudowanego wyposażenia unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań, który zagwarantuje silnikowi nieszablonowy komfort pracy, a także niemało innych rozwiązań ułatwiających bezproblemową eksploatację.atuty
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny oraz ładowanie akumulatora 12V/12A
- automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w komfortowym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające wykorzystania narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- pilnuje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- wygodny uchwyt i rączka transportowa
- Do wyboru wersje podnoszone ręcznie, z siłownikiem gazowym lub Power&Tiltem
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najistotniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Odporność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez niemało lat.
Honda wyjątkowo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są szczególnie wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać mnóstwo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda z zasady ze względu na niezawodność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie organicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytworzone są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest wytworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować rewelacyjne, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych sporej mocy, Honda wykorzystuje dużo części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
spektakularne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dopasowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko nad wyraz modny slogan. W praktyce oznacza zaś wyjątkowo efektywny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko korzystne,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka unikalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST powiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O innowacyjniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?