SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 225 AK2 XXCU ( 225KM, obrót silnika(śmigieł) w lewą stronę, długa kolumna, manetka, ładowanie 60A ) z nadzwyczajną 5-letnią opieką gwarancyjną
Honda rozpętała trzy nieokiełznane żywioły i odkryła nowy rozmiar radości na wodzie!
Niewiarygodna moc…
Oto najnowocześniejsze i najistotniej innowacyjne technicznie czterosuwowe silniki zaburtowe. Powstały na bazie konstrukcji Hondy Odyssey, najnowszego 24-ro zaworowego silnika V6 o obszerności 3,5 litra i kolektorami dolotowymi zmiennej długości o mocy 225 KM, 200 KM i 175KM.
W BF 225 zaimplementowano na dodatek z system zmiennych faz rozrządu VTEC, gwarantujący trafne uchylenie zaworów. Dzięki czemu rozwiązaniu łódź przyspiesza płynnie i dynamicznie od najniższych obrotów silnika, a w górnym zakresie zapewnia jeszcze więcej mocy. Opatentowany przez Hondę system sekwencyjnego wtrysku paliwa (PGM-FI), optymalizuje skład mieszanki paliwowej i gwarantuje najwyższe osiągi z każdej kropli paliwa. Silniki te należą do najcichszych w klasie a zmienna długość układu dolotowego kontroluje ilość i prędkość dopływu powietrza do komory spalania. Pływanie jest równie płynne jak upajająca radość, którą czujesz w jej trakcie!
v
niesłychanie elastyczne, ciche i ekonomiczne stanowią znakomita propozycję dla wymagających motorowodniaków szukających maksymalnych osiągów i najwyższego komfortu.
Sztuka eXtremalna…
Seryjne silniki objęte pełną gwarancją producenta wykorzystywane są na dodatek do napędu łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Jest to możliwe, ponieważ jak każdy zaburtowy silnik Honda, niezależnie od swojej mocy, jest skonstruowany tak, aby pracować przez niemało lat choćby w arcytrudnych warunkach.
atuty
komplet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa
Wyjaśnienia uzupełniające:
PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany poprzez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy marki Honda).
BLAST (Boosted Low Speed Torque) gwarantuje chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. Przy gwałtownym przyspieszaniu albo wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor.
ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik w trakcie pracy przy niewielkim obciążeniu (np. Płynięcie ze stałą szybkością albo spokojne zwiększanie szybkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie w przypadku BLAST, tzn. Skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na obfite zmniejszenie zużycia paliwa.
Są to systemy opracowane, stworzone i zastrzeżone poprzez Hondę.
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na firmę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, progresywne silniki odrzutowe czy chociażby najszczególniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie niezawodny?
sporo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Trwałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez niemało lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są wyjątkowo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to konkretną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać sporo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda przede wszystkim ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to trafny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wyprodukowane są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, przejrzyj jak jest wyprodukowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować wyśmienite, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych znacznej mocy, Honda wykorzystuje dużo części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
ładne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz sprawny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,nad wyraz prawidłowe, Honda stosuje kilka niepowtarzalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje jeszcze znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są bardzo prędkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin,na dodatek te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Honda rozpętała trzy nieokiełznane żywioły i odkryła nowy rozmiar radości na wodzie!
Niewiarygodna moc…
Oto najnowocześniejsze i najistotniej innowacyjne technicznie czterosuwowe silniki zaburtowe. Powstały na bazie konstrukcji Hondy Odyssey, najnowszego 24-ro zaworowego silnika V6 o obszerności 3,5 litra i kolektorami dolotowymi zmiennej długości o mocy 225 KM, 200 KM i 175KM.
W BF 225 zaimplementowano na dodatek z system zmiennych faz rozrządu VTEC, gwarantujący trafne uchylenie zaworów. Dzięki czemu rozwiązaniu łódź przyspiesza płynnie i dynamicznie od najniższych obrotów silnika, a w górnym zakresie zapewnia jeszcze więcej mocy. Opatentowany przez Hondę system sekwencyjnego wtrysku paliwa (PGM-FI), optymalizuje skład mieszanki paliwowej i gwarantuje najwyższe osiągi z każdej kropli paliwa. Silniki te należą do najcichszych w klasie a zmienna długość układu dolotowego kontroluje ilość i prędkość dopływu powietrza do komory spalania. Pływanie jest równie płynne jak upajająca radość, którą czujesz w jej trakcie!
v
niesłychanie elastyczne, ciche i ekonomiczne stanowią znakomita propozycję dla wymagających motorowodniaków szukających maksymalnych osiągów i najwyższego komfortu.
Sztuka eXtremalna…
Seryjne silniki objęte pełną gwarancją producenta wykorzystywane są na dodatek do napędu łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Jest to możliwe, ponieważ jak każdy zaburtowy silnik Honda, niezależnie od swojej mocy, jest skonstruowany tak, aby pracować przez niemało lat choćby w arcytrudnych warunkach.
atuty
- Zmienne fazy rozrządu i elektroniczne sterowanie skokiem zaworów w silniku BF225 zapewniają płynne przyspieszenie i niespotykaną dynamikę
- Kolektory dolotowe wlotu powietrza rozszerzają moment od najniższych obrotów
- zastrzeżona, samoczynna regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej (ECO-mo Lean Burn Feedback Control) optymalizuje zużycie paliwa w całym
- zakresie obrotów – najniższe zużycie paliwa
- BLAST - chwilowy przyrost momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika – najkorzystniejsze przyspieszenie
- Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI)
- Spodzina silnika rodzaju „slim ogranicza opór wody i wpływa na obszerne polepszenie osiągów
- Koło zamachowe pod głowicą obniża środek ciężkości i poziom wibracji
- Zewnętrzne gniazdo przyłączeniowe do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Alternator o maksymalnej wydajności 60A pozwala zasilić praktycznie cały osprzęt pokładowy jaki chcesz wziąć w rejs
- Separator sprzężony z alarmem dźwiękowym zabezpiecza układ wtryskowy przed destrukcyjnym działaniem wody mogącej znaleźć się w paliwie
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów obserwuje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed zniszczeniem
- Silnik w układzie V6 z cylindrami ustawionymi pod kątem 60˚ umożliwia użycie dwóch silników nawet na niezbyt szerokiej pawęży
- Rozrząd napędzany łańcuchem
- Złącze elektroniczne do komunikacji z elektronicznymi urządzeniami pokładowymi pracującymi w systemie NMEA2000 (np. Echosondy, plotery map, monitorowanie parametrów silnika na wyświetlaczach tych sprzętów)
- dostępna wersja przeciw-rotacyjna (BF200-BF225) - niwelacja zniosu
komplet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa
Wyjaśnienia uzupełniające:
PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany poprzez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy marki Honda).
BLAST (Boosted Low Speed Torque) gwarantuje chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. Przy gwałtownym przyspieszaniu albo wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor.
ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik w trakcie pracy przy niewielkim obciążeniu (np. Płynięcie ze stałą szybkością albo spokojne zwiększanie szybkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie w przypadku BLAST, tzn. Skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na obfite zmniejszenie zużycia paliwa.
Są to systemy opracowane, stworzone i zastrzeżone poprzez Hondę.
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na firmę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach, a także w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, progresywne silniki odrzutowe czy chociażby najszczególniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie niezawodny?
sporo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Trwałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez niemało lat.
Honda szczególnie długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są wyjątkowo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to konkretną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, żeby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać sporo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo konsumenci wybierali silniki zaburtowe Honda przede wszystkim ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego błyskawicznie nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to trafny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wyprodukowane są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, przejrzyj jak jest wyprodukowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować wyśmienite, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych znacznej mocy, Honda wykorzystuje dużo części bezusterkowych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
ładne rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przypasowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz sprawny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,nad wyraz prawidłowe, Honda stosuje kilka niepowtarzalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje jeszcze znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są bardzo prędkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, iż silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin,na dodatek te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?