SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 225 AK2 XXU ( 225KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 60A ) z znakomitą 5-letnią opieką gwarancyjną
Honda rozpętała trzy nieokiełznane żywioły i odkryła nowy rozmiar radości na wodzie!
Niewiarygodna moc…
Oto najnowocześniejsze i najszczególniej nowoczesne technologicznie czterosuwowe silniki zaburtowe. Powstały na bazie konstrukcji Hondy Odyssey, najnowszego 24-ro zaworowego silnika V6 o obszerności 3,5 litra i kolektorami dolotowymi zmiennej długości o mocy 225 KM, 200 KM i 175KM.
W BF 225 zastosowano ponadto z system zmiennych faz rozrządu VTEC, gwarantujący optymalne uchylenie zaworów. Dzięki temu rozwiązaniu łódź przyspiesza płynnie i dynamicznie od najniższych obrotów silnika, a w górnym zakresie zagwarantuje jeszcze więcej mocy. Opatentowany poprzez Hondę system sekwencyjnego wtrysku paliwa (PGM-FI), optymalizuje skład mieszanki paliwowej i gwarantuje najwyższe osiągi z każdej kropli paliwa. Silniki te należą do najcichszych w klasie a zmienna długość układu dolotowego kontroluje ilość i szybkość dopływu powietrza do komory spalania. Pływanie jest jednakowo płynne jak upajająca radość, którą czujesz w jej trakcie!
v
nieprawdopodobnie sprężyste, ciche i ekonomiczne stanowią nadzwyczajna propozycję dla wymagających motorowodniaków szukających maksymalnych osiągów i najwyższego komfortu.
Sztuka eXtremalna…
Seryjne silniki objęte pełną gwarancją producenta użytkowane są ponadto do napędu łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Jest to osiągalne, ponieważ jak każdy zaburtowy silnik Honda, niezależnie od swej mocy, jest skonstruowany tak, by pracować przez dużo lat choćby w arcytrudnych warunkach.
mocne strony
zestaw* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa
Wyjaśnienia dodatkowe:
PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany poprzez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak towarowy firmy Honda).
BLAST (Boosted Low Speed Torque) zagwarantuje chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. Przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zagwarantuje osiągi podobne do silników, w których zaimplementowano kompresor.
ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. Płynięcie ze stałą prędkością albo spokojne zwiększanie szybkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie w sytuacji BLAST, tzn. Skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na wielkie zmniejszenie zużycia paliwa.
Są to systemy opracowane, produkowane i zastrzeżone przez Hondę.
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najszczególniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez niemało lat.
Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są nad wyraz wnikliwie sprawdzane. Stanowi to konkretną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w pełni oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać dużo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo kupujący wybierali silniki zaburtowe Honda przeważnie ze względu na bezusterkowość, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego ekspresowo nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytwarzane są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, naturalne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych znacznej mocy, Honda wykorzystuje dużo części bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko niezwykle modny slogan. W praktyce oznacza zaś niezwykle efektywny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,wyjątkowo korzystne, Honda stosuje kilka oryginalnych, zastrzeżonych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje na dodatek znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są nad wyraz szybkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,jeszcze te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Honda rozpętała trzy nieokiełznane żywioły i odkryła nowy rozmiar radości na wodzie!
Niewiarygodna moc…
Oto najnowocześniejsze i najszczególniej nowoczesne technologicznie czterosuwowe silniki zaburtowe. Powstały na bazie konstrukcji Hondy Odyssey, najnowszego 24-ro zaworowego silnika V6 o obszerności 3,5 litra i kolektorami dolotowymi zmiennej długości o mocy 225 KM, 200 KM i 175KM.
W BF 225 zastosowano ponadto z system zmiennych faz rozrządu VTEC, gwarantujący optymalne uchylenie zaworów. Dzięki temu rozwiązaniu łódź przyspiesza płynnie i dynamicznie od najniższych obrotów silnika, a w górnym zakresie zagwarantuje jeszcze więcej mocy. Opatentowany poprzez Hondę system sekwencyjnego wtrysku paliwa (PGM-FI), optymalizuje skład mieszanki paliwowej i gwarantuje najwyższe osiągi z każdej kropli paliwa. Silniki te należą do najcichszych w klasie a zmienna długość układu dolotowego kontroluje ilość i szybkość dopływu powietrza do komory spalania. Pływanie jest jednakowo płynne jak upajająca radość, którą czujesz w jej trakcie!
v
nieprawdopodobnie sprężyste, ciche i ekonomiczne stanowią nadzwyczajna propozycję dla wymagających motorowodniaków szukających maksymalnych osiągów i najwyższego komfortu.
Sztuka eXtremalna…
Seryjne silniki objęte pełną gwarancją producenta użytkowane są ponadto do napędu łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Jest to osiągalne, ponieważ jak każdy zaburtowy silnik Honda, niezależnie od swej mocy, jest skonstruowany tak, by pracować przez dużo lat choćby w arcytrudnych warunkach.
mocne strony
- Zmienne fazy rozrządu i elektroniczne sterowanie skokiem zaworów w silniku BF225 gwarantują płynne przyspieszenie i nieprzeciętną dynamikę
- Kolektory dolotowe wlotu powietrza zwiększają moment od najniższych obrotów
- zastrzeżona, automatyczna regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej (ECO-mo Lean Burn Feedback Control) optymalizuje zużycie paliwa w całym
- zakresie obrotów – najniższe zużycie paliwa
- BLAST - chwilowy przyrost momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika – najlepsze przyspieszenie
- Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI)
- Spodzina silnika rodzaju „slim zmniejsza opór wody i wpływa na obszerne polepszenie osiągów
- Koło zamachowe pod głowicą ogranicza środek ciężkości i poziom wibracji
- Zewnętrzne gniazdo przyłączeniowe do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją i osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Alternator o maksymalnej skuteczności 60A pozwala zasilić praktycznie cały osprzęt pokładowy jaki chcesz wziąć w rejs
- Separator sprzężony z alarmem dźwiękowym zabezpiecza układ wtryskowy przed destrukcyjnym działaniem wody mogącej znaleźć się w paliwie
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
- Silnik w układzie V6 z cylindrami ustawionymi pod kątem 60˚ umożliwia użycie dwóch silników choćby na niezbyt szerokiej pawęży
- Rozrząd napędzany łańcuchem
- Złącze elektroniczne do komunikacji z elektronicznymi urządzeniami pokładowymi pracującymi w systemie NMEA2000 (np. Echosondy, plotery map, monitorowanie parametrów silnika na wyświetlaczach tych maszyn)
- przystępna wersja przeciw-rotacyjna (BF200-BF225) - niwelacja zniosu
zestaw* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa
Wyjaśnienia dodatkowe:
PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany poprzez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak towarowy firmy Honda).
BLAST (Boosted Low Speed Torque) zagwarantuje chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. Przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zagwarantuje osiągi podobne do silników, w których zaimplementowano kompresor.
ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. Płynięcie ze stałą prędkością albo spokojne zwiększanie szybkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie w sytuacji BLAST, tzn. Skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na wielkie zmniejszenie zużycia paliwa.
Są to systemy opracowane, produkowane i zastrzeżone przez Hondę.
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na producenta do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezawaryjnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, nowoczesne silniki odrzutowe czy chociażby najszczególniej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
niemało ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez niemało lat.
Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są nad wyraz wnikliwie sprawdzane. Stanowi to konkretną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
w pełni oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać dużo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i wygodne rozwiązania gwarantujące najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo kupujący wybierali silniki zaburtowe Honda przeważnie ze względu na bezusterkowość, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie naturalnych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego ekspresowo nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to adekwatny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytwarzane są tylko w Japonii, co zagwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, naturalne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych znacznej mocy, Honda wykorzystuje dużo części bezawaryjnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swych konstrukcji do nowych wymogów i prędkiego rozpoczęcia produkcji organicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym cechują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko niezwykle modny slogan. W praktyce oznacza zaś niezwykle efektywny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz korzystne osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,wyjątkowo korzystne, Honda stosuje kilka oryginalnych, zastrzeżonych rozwiązań technologicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje na dodatek znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są nad wyraz szybkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O nowoczesniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,jeszcze te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?