SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 250 AK2 XXU ( 250KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 60A ) z wyśmienitą 5-letnią opieką gwarancyjną
Honda BF250 to nowy, 3.6-litrowy silnik V6, jest największym z linii wyprodukowanych poprzez Hondę silników zaburtowych. Najnowszy model został zaopatrzony w innowacyjny system przepływu powietrza, opracowany specjalnie dla tego nowego modelu i gwarantuje uzyskanie pierwszorzędnych osiągów i niskiego zużycia paliwa.
Stylistyka nowego BF250 znacząco odbiega od wyglądu pozostałych modeli. Górna pokrywa zarys ostrego klina, a na jej bokach widoczne są obszerne wloty powietrza nowego systemu. Ogólny zarys silnika jest bardziej aerodynamiczny, a połyskujące, ostre linie nadzwyczajnie odzwierciedlają moc i dynamikę tej nowej jednostki. Jako topowy BF 250 model otrzymał w całości nowy kolor - Aquamarine Silver Metallic, który w połączeniu z nowym wyglądem zewnętrznym czyni ten silnik godnym miana sztandarowego modelu.
Oprócz ładnego wyglądu BF 250 został wyekwipowany w oryginalną technikę BLAST (system kontroli regulacji zapłonu), stanowczo ulepszającą osiągi silnika podczas gwałtownego przyspieszania z niskich i średnich obrotów. Współpracuje ona z układem zmiennych faz rozrządu V-TEC. Ta istotna poprawa dynamiki w tym zakresie obrotów jest najważniejsza przy wchodzeniu łodzi w ślizg.
Silnik został zaopatrzony w zaawansowany system niskiego spalania ECOmo, optymalizujący skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od obciążenia silnika. Dzięki temu BF 250 staje na czele światowej czołówki też w zakresie zużycia paliwa. Nowy BF250 otrzymał najnowocześniejszy kształt pokrywy przekładni / spodziny pracującej pod wodą o zredukowanych o 5 % oporach hydrodynamicznych w stosunku do BF 225. Przełożenie przekładni (2:1) w połączeniu z szerokim wachlarzem dostępnych śrub napędowych, stosowne i niezwykle skuteczne użycie mocy silnika w całym zakresie obrotów.
Sterowanie przepustnicą gazu przy pomocy manetki zdalnego sterowania zostało lepsze dzięki zaimplementowaniu nowego systemu - Shifting Load Reduction. Zmiany obciążenia silnika, którego przepustnica gazu została ustawiona poprzez sternika w określonym położeniu kontrolowana jest poprzez moduł ECU (Engine Control Unit). Układ ten asystuje pracy "swojego kapitana" modyfikując kąt wyprzedzenia zapłonu i zmianę momentu obrotowego w zależności od zmiany warunków pracy silnika, a także położenia dźwigni zmiany biegów manetki zdalnego sterowania.
Silnik został zaopatrzony w inteligentny układ ładowania akumulatora (alternator 90A), dzięki temu zapewnione jest maksymalne ładowanie akumulatora/ów prądem o natężeniu do 60A. Nowy system (Adjustable Idle Charge) jest bardzo przydatny zwłaszcza, gdy silnik stosowany jest długotrwale na jałowych obrotach (np. W trakcie wędkowania w nocy czy prowadzeniu prac, itp.).
Jeżeli silnik pracuje na wolnych obrotach, a na łodzi włączona jest obfita liczba odbiorników prądu, układ ten wyczuwa zwiększone zapotrzebowanie i automatycznie dopasowuje obroty do warunków rozszerzonego obciążenia.Kluczowe parametry najnowszego silnika zaburtowego BF250:
komplet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najmocniej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie niezawodny?
sporo ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez niemało lat.
Honda niezwykle długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są niezwykle wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę bezusterkowości naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać mnóstwo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach naturalnych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda przeważnie ze względu na bezusterkowość, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to trafny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wykonane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest stworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować wyśmienite, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych znacznej mocy, Honda wykorzystuje dużo części niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
atrakcyjne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dostosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko nad wyraz popularny slogan. W praktyce oznacza zaś wyjątkowo produktywny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i prawidłowe osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka specyficznych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje na dodatek znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są wyjątkowo prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O progresywniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin,na dodatek te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
Honda BF250 to nowy, 3.6-litrowy silnik V6, jest największym z linii wyprodukowanych poprzez Hondę silników zaburtowych. Najnowszy model został zaopatrzony w innowacyjny system przepływu powietrza, opracowany specjalnie dla tego nowego modelu i gwarantuje uzyskanie pierwszorzędnych osiągów i niskiego zużycia paliwa.
Stylistyka nowego BF250 znacząco odbiega od wyglądu pozostałych modeli. Górna pokrywa zarys ostrego klina, a na jej bokach widoczne są obszerne wloty powietrza nowego systemu. Ogólny zarys silnika jest bardziej aerodynamiczny, a połyskujące, ostre linie nadzwyczajnie odzwierciedlają moc i dynamikę tej nowej jednostki. Jako topowy BF 250 model otrzymał w całości nowy kolor - Aquamarine Silver Metallic, który w połączeniu z nowym wyglądem zewnętrznym czyni ten silnik godnym miana sztandarowego modelu.
Oprócz ładnego wyglądu BF 250 został wyekwipowany w oryginalną technikę BLAST (system kontroli regulacji zapłonu), stanowczo ulepszającą osiągi silnika podczas gwałtownego przyspieszania z niskich i średnich obrotów. Współpracuje ona z układem zmiennych faz rozrządu V-TEC. Ta istotna poprawa dynamiki w tym zakresie obrotów jest najważniejsza przy wchodzeniu łodzi w ślizg.
Silnik został zaopatrzony w zaawansowany system niskiego spalania ECOmo, optymalizujący skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od obciążenia silnika. Dzięki temu BF 250 staje na czele światowej czołówki też w zakresie zużycia paliwa. Nowy BF250 otrzymał najnowocześniejszy kształt pokrywy przekładni / spodziny pracującej pod wodą o zredukowanych o 5 % oporach hydrodynamicznych w stosunku do BF 225. Przełożenie przekładni (2:1) w połączeniu z szerokim wachlarzem dostępnych śrub napędowych, stosowne i niezwykle skuteczne użycie mocy silnika w całym zakresie obrotów.
Sterowanie przepustnicą gazu przy pomocy manetki zdalnego sterowania zostało lepsze dzięki zaimplementowaniu nowego systemu - Shifting Load Reduction. Zmiany obciążenia silnika, którego przepustnica gazu została ustawiona poprzez sternika w określonym położeniu kontrolowana jest poprzez moduł ECU (Engine Control Unit). Układ ten asystuje pracy "swojego kapitana" modyfikując kąt wyprzedzenia zapłonu i zmianę momentu obrotowego w zależności od zmiany warunków pracy silnika, a także położenia dźwigni zmiany biegów manetki zdalnego sterowania.
Silnik został zaopatrzony w inteligentny układ ładowania akumulatora (alternator 90A), dzięki temu zapewnione jest maksymalne ładowanie akumulatora/ów prądem o natężeniu do 60A. Nowy system (Adjustable Idle Charge) jest bardzo przydatny zwłaszcza, gdy silnik stosowany jest długotrwale na jałowych obrotach (np. W trakcie wędkowania w nocy czy prowadzeniu prac, itp.).
Jeżeli silnik pracuje na wolnych obrotach, a na łodzi włączona jest obfita liczba odbiorników prądu, układ ten wyczuwa zwiększone zapotrzebowanie i automatycznie dopasowuje obroty do warunków rozszerzonego obciążenia.Kluczowe parametry najnowszego silnika zaburtowego BF250:
- doskonałe osiągi
produktywność BF250 została osiągnięta dzięki zastosowaniu nowego silnika V6 - 3.6 litra, łączącego unikalne technologie zmiennych faz rozrządu Honda VTEC, chwilowego wzbogacenia mieszanki paliwowo-powietrznej przy największym obciążeniu BLAST i nowatorskiego na skalę światową systemu przepływu powietrza DIRECT AIR INTAKE. Nowy system ten zastosowano w celu obniżenia temperatury zasysanego powietrza rozszerzając moc i charakterystykę przebiegu momentu obrotowego.
- Ekonomia
BF250 dzięki zaimplementowaniu nowoczesnej technice ECOmo wraz z opatentowanym przez HONDĘ systemem wtrysku paliwa PGM-FI jest nie do pobicia pod względem niskiego poziomiu zużycia paliwa. System ECOmo dostosowuje proporcję benzyny i powietrza do aktualnego obciążenia silnika aż do wartości skrajnych, czyli do granicy spalania stukowego.
parametry te są na bieżąco kontrolowane przez centralną jednostkę sterującą wraz z systemem czujników. - Przekładnia
Nowa, wysoce sprawna przekładnia cechuje się doskonałą hydrodynamiką podwodną, zapewniając mniejsze opory stawiane poprzez wodę. Kształt spodziny wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa, udoskonalenie przyspieszenia, a także szybkości maksymalnej. Współczynnik redukcji przekładni wynoszący 2:1 i obszerny wachlarz śrub napędowych umożliwia sprawne zastosowanie mocy silnika w całym zakresie obrotów.
- System kontroli Shifting Load Reduction
Moduł ECU (Engine Control Unit) modyfikuje ustawienia zapłonu, w zależności od charakterystyki ustawienia przepustnicy gazu, usprawniając tym samym pracę sternika.
- Alternator
gwarantuje najefektywniejsze w klasie (alternator 90A) ładowanie akumulatora/ów, a więc najsprawniejsze zasilanie wszystkich odbiorników pokładowych. BF250 gwarantuje zdolność ładowania akumulatora/ów prądem choćby do 60A w trakcie charakterystycznych warunków pracy silnika. Ponadto, nowością jest regulowany system ładowania akumulatora/ów podczas pracy na obrotach jałowych. W razie zapotrzebowania nawet na biegu jałowym silnik samoczynnie przechodzi w tryb ładowania prądem choćby aż do 40A.
- NMEA 2000
Nowy BF250 spełnia wymogi standardu NMEA2000 (National Marine Electronics Association). Jest to system, w którym mogą się komunikować / współpracować ze sobą pokładowe urządzenia elektroniczne różnych marek. Silnik BF 250 posiada złącze elektroniczne do komunikacji np. Z echosondami, ploterami map itd., na których realne jest wyświetlanie parametrów pracy silnika.
komplet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na markę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem pionierskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najmocniej nowoczesny humanoid - ASIMO.
Czy będzie niezawodny?
sporo ich silników zaburtowych jest oparte na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC, a także kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, iż te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez niemało lat.
Honda niezwykle długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli maszyn. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego wykorzystania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są niezwykle wnikliwie sprawdzane. Stanowi to potężną podstawę bezusterkowości naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać mnóstwo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach naturalnych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda przeważnie ze względu na bezusterkowość, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to trafny wybór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wykonane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest stworzony i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować wyśmienite, organiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych znacznej mocy, Honda wykorzystuje dużo części niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
atrakcyjne rozwiązania dla naszego środowiska
świeże, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszelkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dostosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda ma ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko nad wyraz popularny slogan. W praktyce oznacza zaś wyjątkowo produktywny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa i prawidłowe osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,bardzo korzystne, Honda stosuje kilka specyficznych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje na dodatek znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
wynikiem tych prac są wyjątkowo prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O progresywniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin,na dodatek te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?