SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 8 DK2 SHU Power Trust ( krótka kolumna (pawęż 433mm) z świetną 5-letnią opieką gwarancyjną Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (atrybuty śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
mają wytrzymałą przekładnię, a także niepowtarzalny, nad wyraz wydajny układ wydechu spalin biegu wstecznego ponadto wspomagający uciąg.
W pakiecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient uzyskuje na dodatek specjalną śrubę uciągową, dedykowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (znaczne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Wykorzystanie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15%, a także około 60% przy biegu wstecznym.
przedstawiamy rodzinę unikalnych silników przeznaczonych do napędu łodzi wędkarskich, pontonów i jachtów żaglowych. Gdziekolwiek będą pracowały z pewnością spełnią wszystkie Twoje wymogi. Nikt inny nie oferuje aż tylu odmian wyposażenia silników w tym przedziale mocy. Nareszcie możesz dobrać optymalny silnik do wymarzonej łodzi i swych pragnień.
Wszystkie modele mają nieprzeciętny gdzie indziej, specjalny separator, zabezpieczający kolektor dolotowy powietrza przed bryzgami wody. Specyficzny jest
też cyfrowy zapłon, skuteczny 12- amperowy układ ładowania akumulatora i automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym.
Silniki te mają w dodatku sporo innych, niebanalnych rozwiązań upraszczających codzienną eksploatację min. Rozbudowany system zabezpieczeń, oporownik rączki gazu i kolumny, a także składaną, komfortową rączkę transportową. Nareszcie Twoje marzenia mogą się spełnić.
Lider w lidze wysokich osiągów
To najszybszy na rynku 4-suwowy silnik dysponujący najkorzystniejszym przyspieszeniem
w całym zakresie obrotów i jeżeli tylko tego potrzebujesz najniższą szybkością trollingu.
BF8 wyjątkowo wydajnie spala każdą kroplę paliwa dzięki specjalnie zaprojektowanemu, cyfrowemu i wodoodpornemu układowi zapłonu
W ich budowie zastosowano wahadłowy amortyzator drgań oraz w celu obniżenia poziomu emitowanego hałasu wyposażono je w specjalne tłumiki szmerów ssania układu dolotowego powietrza.
Zwrotność za każdym razem pod ręką
Gdy Twój silnik pracuje, nie musisz się zastanawiać jakie czynności obsługowe musisz wykonać. Wystarczy, iż wybierzesz miejsce i prędkość z jaką chcesz popłynąć a reszta będzie tylko kwestią intuicji. Obsługa tego silnika jest tak prosta i przyjemna, że w ogóle nie zwrócisz uwagi na detale z tym związane. Właśnie taki cel wyznaczyliśmy sobie projektując te silniki.
Wyposażyliśmy je w dużą i wygodną dźwignię zmiany biegów zlokalizowaną z przodu silnika, łatwy w użyciu, pierścieniowy regulator oporu rączki gazu, a także niewymagającą użycia narzędzi regulację oporu obrotu kolumny. Wszystko abyś cieszył się każdą wolną chwilą na wodzie.
zawsze masz pewność
potrzebny Ci jest silnik niezawodny, taki który nie zepsuje się nagle gdy jesteś daleko od
brzegu. BF8 wyekwipowany jest w szereg rozwiązań zabezpieczających i alarmów m.in. Sensor temperatury, ciśnienia oleju i ogranicznik szybkości maksymalnej silnika. Dlatego z Hondą na pokładzie zawsze będziesz pływał pewnie, nieważne
dokąd i w jakich warunkach chcesz dopłynąć.zalety
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na firmę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
dużo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez dużo lat.
Honda niezwykle długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są wyjątkowo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to mocną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać mnóstwo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo kupujący wybierali silniki zaburtowe Honda z reguły ze względu na bezusterkowość, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego prędko nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to słuszny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytworzone są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest produkowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować nadzwyczajne, naturalne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych znacznej mocy, Honda wykorzystuje mnóstwo komponentów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dostosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz wydajny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,szczególnie dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje dodatkowo znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
efektem tych prac są bardzo prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,jeszcze te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?
śrubami napędowymi (atrybuty śrub przekazano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
mają wytrzymałą przekładnię, a także niepowtarzalny, nad wyraz wydajny układ wydechu spalin biegu wstecznego ponadto wspomagający uciąg.
W pakiecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient uzyskuje na dodatek specjalną śrubę uciągową, dedykowaną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (znaczne łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Wykorzystanie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15%, a także około 60% przy biegu wstecznym.
przedstawiamy rodzinę unikalnych silników przeznaczonych do napędu łodzi wędkarskich, pontonów i jachtów żaglowych. Gdziekolwiek będą pracowały z pewnością spełnią wszystkie Twoje wymogi. Nikt inny nie oferuje aż tylu odmian wyposażenia silników w tym przedziale mocy. Nareszcie możesz dobrać optymalny silnik do wymarzonej łodzi i swych pragnień.
Wszystkie modele mają nieprzeciętny gdzie indziej, specjalny separator, zabezpieczający kolektor dolotowy powietrza przed bryzgami wody. Specyficzny jest
też cyfrowy zapłon, skuteczny 12- amperowy układ ładowania akumulatora i automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym.
Silniki te mają w dodatku sporo innych, niebanalnych rozwiązań upraszczających codzienną eksploatację min. Rozbudowany system zabezpieczeń, oporownik rączki gazu i kolumny, a także składaną, komfortową rączkę transportową. Nareszcie Twoje marzenia mogą się spełnić.
Lider w lidze wysokich osiągów
To najszybszy na rynku 4-suwowy silnik dysponujący najkorzystniejszym przyspieszeniem
w całym zakresie obrotów i jeżeli tylko tego potrzebujesz najniższą szybkością trollingu.
BF8 wyjątkowo wydajnie spala każdą kroplę paliwa dzięki specjalnie zaprojektowanemu, cyfrowemu i wodoodpornemu układowi zapłonu
W ich budowie zastosowano wahadłowy amortyzator drgań oraz w celu obniżenia poziomu emitowanego hałasu wyposażono je w specjalne tłumiki szmerów ssania układu dolotowego powietrza.
Zwrotność za każdym razem pod ręką
Gdy Twój silnik pracuje, nie musisz się zastanawiać jakie czynności obsługowe musisz wykonać. Wystarczy, iż wybierzesz miejsce i prędkość z jaką chcesz popłynąć a reszta będzie tylko kwestią intuicji. Obsługa tego silnika jest tak prosta i przyjemna, że w ogóle nie zwrócisz uwagi na detale z tym związane. Właśnie taki cel wyznaczyliśmy sobie projektując te silniki.
Wyposażyliśmy je w dużą i wygodną dźwignię zmiany biegów zlokalizowaną z przodu silnika, łatwy w użyciu, pierścieniowy regulator oporu rączki gazu, a także niewymagającą użycia narzędzi regulację oporu obrotu kolumny. Wszystko abyś cieszył się każdą wolną chwilą na wodzie.
zawsze masz pewność
potrzebny Ci jest silnik niezawodny, taki który nie zepsuje się nagle gdy jesteś daleko od
brzegu. BF8 wyekwipowany jest w szereg rozwiązań zabezpieczających i alarmów m.in. Sensor temperatury, ciśnienia oleju i ogranicznik szybkości maksymalnej silnika. Dlatego z Hondą na pokładzie zawsze będziesz pływał pewnie, nieważne
dokąd i w jakich warunkach chcesz dopłynąć.zalety
- Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
- Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
- Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
- Rozrusznik elektryczny i ręczny i ładowanie akumulatora 12V/12A
- automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
- Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
- Dźwignia zmiany biegów w komfortowym miejscu (w wersjach z rumplem)
- Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
- Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające użycia narzędzi
- System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
- kontroluje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
- Do wyboru sterowanie zdalne albo z rumplem
- Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
- oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
- Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
- wygodny uchwyt i rączka transportowa
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na firmę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach i w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią bezusterkowych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem prekursorskich rozwiązań technologicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej progresywny humanoid - ASIMO.
Czy będzie bezusterkowy?
dużo ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Wytrzymałość tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najkorzystniejszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez dużo lat.
Honda niezwykle długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli sprzętów. Świeże rozwiązania powstają z myślą szerokiego użycia, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są wyjątkowo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to mocną podstawę bezawaryjności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?
kompletnie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie bezprecedensowe rozwiązania technologiczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać mnóstwo sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008, a także Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach organicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, iż początkowo kupujący wybierali silniki zaburtowe Honda z reguły ze względu na bezusterkowość, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania techniczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego prędko nauczyć. Dlatego teraz podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to słuszny dobór.
Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM wytworzone są tylko w Japonii, co zapewnia najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, sprawdź jak jest produkowany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i bezusterkowość, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować nadzwyczajne, naturalne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych znacznej mocy, Honda wykorzystuje mnóstwo komponentów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w dostosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji naturalnych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym znamionują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo lubiany slogan. W praktyce oznacza zaś nad wyraz wydajny cykl spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre,szczególnie dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, zastrzeżonych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST rozszerzający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje dodatkowo znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
efektem tych prac są bardzo prędkie, ekonomiczne, ciche i naturalne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko aktualnie obowiązujące normy emisji spalin,jeszcze te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?