Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Kompresory i Sprężarki SANDEN SD7H15 Po Regeneracji
Koło Pasowe:
- napięcie cewki: 12V
Części Zamienne do Kompresorów SANDEN SD7H15 Klimatyzacje Samochodowe:
ALFA ROMEO 155 ( 167 )
rok produkcji: od kwiecień 1993 do grudzień 1997
silnik o pojemności: 2.5 TD ( 167.A1A )
CHRYSLER Voyager I ES
rok produkcji: od styczeń 1992 do styczeń 1995
silnik o pojemności: 2.5 TD
CHRYSLER Voyager II GS
rok produkcji: od styczeń 1995 do marzec 2001
silnik o pojemności: 2.5 TD
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i sprawia,niejednokrotnie ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
w trakcie instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i starannego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego podmiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić przez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i starannego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego podmiana.
- Należy skrupulatnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, lecz można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i trafny filtr. - w sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu niezbędne
jest wykorzystanie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego dedykowanej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszelkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ poprzez to
może zmienić się szczelina pomiędzy kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować zniszczeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system przy pomocy pompy próżniowej do 100 kPa poprzez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie poprzez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A i
olejów dedykowanych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji
NUMERY {pomocn|przydatn)E W IDENTYFIKACJI SPRĘŻARKI AUTO KLIMY:
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 16-531
- NR ORYGINALNY O.E.M.: 4677317, 4677344, 4677344C, 60598087, 60604347
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej Sprężarki Klimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
okres gwarancji - 12 miesięcy
Kopiowanie treści, grafiki, zdjęć bez zgody Laser-Sinex
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.