linia central UCM63XX proponuje gotowe rozwiązanie do komunikacji i współpracy w organizacji. Pozwalają zarządzać całą komunikacją biznesową w jednej scentralizowanej sieci: połączenia głosowe, video, kamery CCTV, konferencje internetowe, dane, analizy, domofony i systemy powiadomień.
Centrale UCM63XX obsługują do 3000 użytkowników i mają zastosowane rozwiązanie do spotkań internetowych i wideokonferencji, które pozwala na pracownikom łączenie się z komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego, sprzętów z kolekcji GVC i telefonów IP. Dzięki funkcji RemoteConnect możemy zestawiać bezpieczne połączenia zdalne, albo zarządzać centralą w chmurze GDMS. Punkt API pozwala na łączenie centrali z innymi platformami jak np. SalesForce.
Funkcjonalność
• Obsługuje do 3000 użytkowników i do 450 jednoczesnych połączeń
• Provisioning i Zero Configuration punktów końcowych SIP Grandstream
• wbudowana platforma do obsługi konferencji i spotkań dla komputerów stacjonarnych, maszyn przenośnych i SIP
• Softphone Wave dla sprzętów Android, iOS, oglądarek Chrome i Firefox
• Punkt API do integracji z rozwiązaniami innych firm, w tym platformy CRM i PMS
• nowoczesna ochrona z funkcją bezpiecznego rozruchu, niepowtarzalnym atestem i losowym domyślnym hasłem w celu ochrony połączeń i kont
• Trzy porty sieciowe RJ45 Gigabit z samoczynnym wykrywaniem ze zintegrowanym PoE + i obsługą routera NAT
• samoczynna usługa przechodzenia poprzez firewall NAT ułatwia bezpieczne połączenia zdalne
• Obsługuje pełno pasmowy kodek głosowy Opus i kodeki wideo H.264 / H.263 / H.263 + / H.265 / VP8, niepodatność na jitter do 50% utraty zestawów
• Kompatybilny z chmurą GDMS do zdalnego zarządzania i monitorowania
• Oprogramowanie oparte na Asterisk w wersji 16