Coach Eau de Parfum jest efektem inspiracji podstawowymi, rdzennymi wartościami i symbolami firmy. Stanowi olfaktoryczną interpretację postępowego luksusu zakorzenionego w modnej, miejskiej atmosferze Nowego Jorku.
Podobnie jak skórzane akcesoria firmy, zapach ten jest ostateczny, ponadczasowy, unikalny. Zapach pełen kontrastów. Coach Eau de Parfum w nucie głowy urzeka jasnym, musującym akordem malin, różanym sercem, a następnie otula zamszowym piżmem w nucie bazy.
To esencja kobiety marki Coach. Damski, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak charakterystycznym dla firmy Coach. Złoty kork przypomina zamek obrotowy, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach.
Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w kolorze czarnym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, koń zaprzężony do trójkołowej bryczki - nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości firmy Coach, jest wygrawerowany na szklanym flakonie.