Marc Jacobs znany jest jako utalentowany Nowojorczyk, który w latach osiemdziesiątych z sukcesem wylansował własną producenta domu mody i która od 1997 należy do koncernu LVMH. W międzyczasie, tj. W latach 1997-2013 Jacobs zdobywał dopełniające doświadczenie na dyrektorskim stanowisku u Louisa Vuittona.
Od za każdym razem Marc Jacobs lubił się charakteryzować nietypowymi pomysłami, jak np. Pokazem swetrów swojej babci, które zaprezentował komisji na zakończenie swych studiów. Tejże światowej babci, u której się wychowywał, miał on dodatkowo zawdzięczać swe wcześnie rozwinięte zainteresowania modą.
Stosunkowo od niedawna, od 2001, w asortymencie marki znajdują się cztery linie perfum kobiecych: „Marc Jacobs", „Splash", „Lola" i „Daisy oraz tyle samo męskich. Na dodatek począwszy od 2006 roku regularnie na rynku pojawiają się świeże perfumowane produkty, przeznaczone do pryskania na całym ciele.
Zawierają one stosunkowo mniejszą ilość olejków zapachowych i oferowane są w dużych flakonach obszerności 300 ml. Asygnowane do codziennego korzystania otrzymały także odpowiednio nazwy o dość zwyczajnym brzmieniu, jak: „Rain" czy „Cucumber".
Podobnie jak kolekcje ciuchów firmowane nazwiskiem Marca Jacobsa perfumy tej marki zwracają na siebie uwagę już swoim niekonwencjonalnym wyglądem. Intrygują one flakonami, które igrają z konwencjami: raz przypominają one dziecięce zabawki, a raz obiekty z pogranicza kiczu.
Są one zabawne i mają za zadanie zawsze przy ich użyciu wprawiać w prawidłowy humor. W kolekcji damskich perfum nad wyraz linia „Daisy" obejmuje kilka atrakcyjnych wersji: „Daisy Eau de Parfume", „Daisy Eau de Toilette", „Daisy Dream" i „Daisy Eau so fresh" - w sumie ponad siedem wariantów rozmaitych kolorem i kształtem.
Ich wspólnym mianownikiem jest dziecinnie uproszczony motyw kwiatu margerytki ze złotym środkiem, przeważnie zdobiący ironicznie zamknięcie nakrętki - jako wizualny odpowiednik ich w przeważającej większości zapachowych kompozycji na bazie kwiatowych aromatów.
Odpowiednikiem perfum „Honey" we flakonie o designie przypominającym pszczółkę jest perfum „Dot" we flakonie będącym w humorystyczny sposób nawiązaniem do innego sympatycznego insekta: biedronki.
seria perfum męskich Marc Jacobs obejmuje m.in. „Man", „Bang", a także „BangBang". Przy czym nad wyraz bardzo prezentuje się flakon wody toaletowej „Bang" o niezwykle nieregularnym zarysie.