Menu

Guess Girl Belle 100ml W Woda toaletowa

Cechy produktu
  • Producent Guess 
  • Pojemność 100 ml
Opis

perfumy Guess to symbol odkrywczego, kreatywnego podejścia do życia, nastawienia na spełnianie marzeń. Taka filozofia przyświecała założycielom producenta, którzy przybyli do Ameryki z Maroka, aby spełnić tutaj swój amerykański sen.

Udało się im to w 100 procentach. Początkowo producent Guess kojarzyła się wyłącznie z odzieżą. To właśnie od tego typu towarów swą działalność zaczynali bracia Georges, Armand, Paul i Maurico Marciano. Zasłynęli oni z niesztampowego podejścia do dżinsu – materiału, który w tym czasie wychodził już z mody, a dzięki nim powrócił do łask i to jak wiadomo, trend, który utrzymuje się do dzisiaj.

Ich produkty odzieżowe cechowały się wysmakowanym charakterem, były zmysłowe, progresywne, ale też ponadczasowe. Dlatego firma zyskał sobie uznanie. W dodatku stawiali oni na wygodę, na możliwość używania tych rzeczy w powszednim życiu.

Promowanie takiego stylu życia – nastawionego na sukces, prestiż, jest ich znakiem rozpoznawczym, także jeśli chodzi o produkty, takie jak pachnidła. Marka Guess współpracowała z takimi osobistościami, jak Claudia Schiffer, Carla Bruni, Laetitia Casta, i Naomi Campbell.

obecnie osobą, która ma największe znaczenie w budowaniu wizerunku producenta ma Paris Hilton. W latach 90. Guess przestał się już kojarzyć wyłącznie z odzieżą, gdyż wypuścił na rynek linię oryginalnych perfum, które zdobyły sobie obfite podziw.

Orzeźwiające aromaty, bazujące m.in. Na nutach cytrusowych – to była nowość, która wzbudziła zainteresowanie. Perfumy Guess to doskonała jakość i prestiż, a świadczy o tym to, iż powstają one we współpracy z takimi osobistościami z tej branży, jak Honorine Blanc, Pierre Negrin, Claudette Belnavis, Ellen Molner, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian Guillaume Flavigny itd.

Cechą eksponującą tych produktów jest połączenie dwóch inspiracji – stylem życia amerykańskim – kojarzącym się ze swobodą, wygodą, dążeniem do sukcesu oraz ze stylem europejskim – czyli tradycją, delikatnością, zmysłowością.

Filozofia firmy jest nastawiona na promowanie marzeń o spełnianiu amerykańskiego snu o sukcesie – w każdej dziedzinie życia.

Opinie - 0 opinii + Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.