Marc Jacobs znany jest jako utalentowany Nowojorczyk, który w latach osiemdziesiątych z sukcesem wylansował własną producenta domu mody i która od 1997 należy do koncernu LVMH. W międzyczasie, tj. W latach 1997-2013 Jacobs zdobywał dopełniające doświadczenie na dyrektorskim stanowisku u Louisa Vuittona.
Od zawsze Marc Jacobs lubił się wyróżniać nietypowymi pomysłami, jak np. Pokazem swetrów swej babci, które zaprezentował komisji na zakończenie swoich studiów. Tejże światowej babci, u której się wychowywał, miał on również zawdzięczać swe wcześnie rozwinięte zainteresowania modą.
Stosunkowo od niedawna, od 2001, w asortymencie marki znajdują się cztery linie perfum damskich: „Marc Jacobs", „Splash", „Lola" i „Daisy oraz tyle samo męskich. Na dodatek począwszy od 2006 roku regularnie na rynku pojawiają się nowe perfumowane produkty, dedykowane do pryskania na całym ciele.
Zawierają one stosunkowo mniejszą ilość olejków zapachowych i oferowane są w pokaźnych flakonach objętości 300 ml. Asygnowane do codziennego wykorzystania otrzymały także odpowiednio nazwy o dość zwyczajnym brzmieniu, jak: „Rain" czy „Cucumber".
Podobnie jak kolekcje ubrań firmowane nazwiskiem Marca Jacobsa perfumy tej marki zwracają na siebie uwagę już swym niekonwencjonalnym wyglądem. Intrygują one flakonami, które igrają z konwencjami: raz przypominają one dziecięce zabawki, a raz obiekty z pogranicza kiczu.
Są one zabawne i posiadają za zadanie zawsze przy ich użyciu wprawiać w dobry humor. W kolekcji żeńskich perfum bardzo linia „Daisy" obejmuje kilka atrakcyjnych wersji: „Daisy Eau de Parfume", „Daisy Eau de Toilette", „Daisy Dream" i „Daisy Eau so fresh" - w sumie ponad siedem wariantów przeróżnych kolorem i kształtem.
Ich wspólnym mianownikiem jest dziecinnie uproszczony motyw kwiatu margerytki ze złotym środkiem, typowo zdobiący ironicznie zamknięcie nakrętki - jako wizualny odpowiednik ich w przeważającej większości zapachowych kompozycji na bazie kwiatowych aromatów.
Odpowiednikiem perfum „Honey" we flakonie o designie przypominającym pszczółkę jest perfum „Dot" we flakonie będącym w humorystyczny sposób nawiązaniem do innego sympatycznego insekta: biedronki.
kolekcja perfum męskich Marc Jacobs obejmuje m.in. „Man", „Bang", a także „BangBang". Przy czym bardzo niezwykle przedstawia się flakon wody toaletowej „Bang" o szczególnie nieregularnym zarysie.