Menu

Ralph Lauren Ralph, 50ml woda toaletowa

Cechy produktu
  • Producent Ralph Lauren 
  • Nuta zapachowa cedr 
  • Pojemność 50 ml
Opis

Ralph Lauren Ralph: wodny, świeży zapach dla kobiet Ralph Lauren Ralph to romantyczno-figlarna woda toaletowa z oszałamiającym kwiatowym charakterem. Jej dyskretne stężenie zapachowe sprawia, iż Ralph to perfumy na każdy dzień: dyskretne, świeże i wodne.

Woda toaletowa jest pobudzająca i orzeźwiająca już po spryskaniu. Nuta głowy Ralph Lauren Ralph to harmonijna mieszanka chrupiącego jabłka, pobudzającej mandarynki i miękkiego osmantusa. Następnie rozwija się delikatny bukiet z boronii, frezji i magnolii.

Piżmo i biały irys uzupełniają Ralph Lauren Ralph i nadają mu pudrowy, lekki akcent, który pozostaje wyczuwalny przez długi czas. Delikatne jak promienie słońca wiosną. Wykonane poprzez perfumiarza Alaina Alchenbergera perfumy Ralph Lauren Ralph to świeży, owocowy zapach, który schlebia każdej kobiecie.

Ze względu na dyskretną koncentrację zapachów, Ralph to pachnidła, które okazują się być znakomitym towarzyszem, istotnie w ciągu dnia. Jeśli szukasz świeżego, owocowego zapachu na zróżnicowane okazje, perfumy Ralph Lauren Ralph są dla Ciebie.

Ralph Lauren Ralph emanuje delikatnym kwiatowym zapachem, który przypomina pierwsze promienie słońca wiosną. Flakon perfum jest prostolinijny i prawie prosty, dlatego trudno sobie wyobrazić, jaki kwiatowo-romantyczny zapach kryje się we wnętrzu.

Tylko jasny, turkusowo-niebieski odcień przekazuje morski nastrój. Oprócz perfum Ralph, zapachy damskie Ralph Lauren oferują inne i także niezwykle interesujące nuty zapachowe dla każdego gustu. Ekskluzywna seria autorstwa projektanta mody Ralpha Laurena eksponuje się głównie klarowną strukturą zapachową i uwodzicielskimi kompozycjami.

Zapachy żeńskie obejmują szeroką gamę produktów, począwszy od znanej kolekcji Big Pony, przez zapach Romance, Ralph Lauren Ralph i dużo innych. W przeciwieństwie do wielu innych zapachów firmy Ralph Lauren, zapach Ralph nie był promowany w oddzielnej kampanii reklamowej, lecz przekonał klientów bezpośrednim doznaniem.

Opinie - 0 opinii + Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.